Katjia

Katjia

Gewijzigd door - Katjia op 09 Sep 2004 21:15:54

Hallo Katjia,

Wat een aparte naam heb je zeg!
Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben dus Bianca, 29 jaar en woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een zoontje van 3 jaar, Stephan (en hopelijk komt daar nog een broertje of zusje bij!).
Veel succes voor je man met het vinden van een baan!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Katjia,

Welkom op het forum!!!
Ik zal mezelf ook even voorstellen:
Ik ben Maike (23), getrouwd en moeder van Levi (net 1).
Ik hoop dat je het hier op het net zo naar je zin zal hebben als ik!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

ik ben ingrid,34 jaar en getrouwd met henk en hebben een zoon van 3,5 jaar en hij heet marco

groetjes ingrid

hoi katjia
welkom op het verslaafde forum hihii
ik ben marielle 36j ben getrouwd met martin die vandaag jarig is en samen hebben we een lieve dochter genaamd tanja die over een maand 3jaar wordt

groetjes marielle mama van tanja

Hoi hoi,

ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben een dochter genaamd Lisa (geboren op 25 augustus 2002) en wij hopen zo rond begin december nog een keer pappa en mamma te worden.

Veel plezier hier op het verslavende forum.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hoi en welkom Katjia,

Ikke ben Astrid ( 30 jaar ), woon al 12½ jaar samen met Daan ( 35 jaar ) en samen hebben we een dochter van 1 ½ jaar, Evianne. We hebben nog 2 honden en 3 katten. Een gezellige boel dus en we hopen net als Bieb ( en nog meerderen hier )op een broertje of zusje voor Evianne. Ik wens je heel veel plezier op dit gezellige en verslavende forum.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hallo Katjia,

Welkom hier. Mijn naam is Nikki, ik ben moeder van Kika eb Puck en ben hier sinds een tijdje, maar niet altijd even actief. Soms wel, soms niet. Maar we komen elkaar vast tegen! Veel plezier hier en let maar niet op de aantal postings van Bieb, dat is onze ikkeben-koningin

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Welkom Katjia
Veel plezier
Ik ben Heleen bijna 32 jaar
getrouwd en moeder van een zoontje Robin (9 maanden oud )
Groetjes Heleen mama van Robin

Misschien heb ik het niet goed gezien, maar heeft Katjia al haar berichten gewijzigd zodat er alleen nog maar haar naam staat.

Klopt dat?

Ja, dat was mij ook al opgevallen Carola.
Ze heeft een keer nogal “pittig” (naar mijn idee dan ) gereageerd over dat Elly niet naar de meeting kon komen en dat het lullig van ons was etc. etc.
Daar heb ik toen een reaktie op gegeven (die staat er nog gewoon) en tsja, verder had ik ook gezien dat ze haar reakties verwijderd had.
Ze komt hier ook niet meer volgens mij.
Verder weet ik het niet.

Groetjes, mamma van Stephan