.................Kathleen uit K3 is?!

Gisteren heeft Kathleen laten weten dat ze stopt met K3.

Bij iemand die dochters heeft grote paniek uitgebroken of valt het mee?

Ik heb het onze meiden gisteren wel verteld maar die zijn denk ik nog te jong (4 en 5 jaar) om te beseffen wat voor een impact zo’n beslissing kan hebben. Maar ik kan me voorstellen dat de net wat oudere meiden toch echt wel stevig balen.

En ook al stopt K3 niet helemaal, het wordt toch wel heel erg anders zo!

Groetekes, Sje

ja ik hoorde het ook, vondt het kei jammer!
Was zo’n leuk groepje! Gaan de andere 2 meiden wel door? want dat heb ik even gemist.
Ik geloof goed dat er kindjes zijn die er van bale.
Lieke is er nog te klein voor maar mama vindt ze ook best grappig hahaha

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 24 Mar 2009 13:43:46

Ja, die 2 andere meiden gaan wel door samen, maar het wordt toch heel anders hoor. Vond die 3 bij elkaar zo’n leuk clubje.

Typ op Google maar eens in Kathleen K3.
Het bovenste nieuwsresultaat (uit de Belgische krant HLN) is getiteld “K3 zoekt vervangster Kathleen in Tv-show”. Als je in dat bericht naar beneden scrolt kun je het filmpje bekijken van de persconferentie van gisteren. En pak er even wat zakdoekjes bij!

Overigens, die vervangster is dus blijkbaar alleen voor de Tv-show. Ze zoeken geen vervangster die Kathleen tijdens alles gaat vervangen. Zoals het er nu bij staat gaan Kristel en Karen samen verder. Of het dan K2 wordt weet ik niet, maar ik denk dat ze het symbolisch K3 laten.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 24 Mar 2009 14:02:53

ja echt super jammer, maar ja hopen dat het nog leuk blijft

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hier wel een beetje een ontdaan meiske. Ik las deze topic en vertelde het aan me moppie. "maar mama, dat is mijn lieverdje "zei ze. Ik heb dr gezegd dat we maar hopen dat Kathleen iets anders leuks gaat doen waar we ook van dr kunnen genieten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik heb gelezen dat Kathleen ook solo-plannen zou hebben, dus er is hoop voor je verdrietige meisje.

Groetekes, Sje

Ik ben benieuwd of ze nog iemand anders vinden met als voorletter ‘K’, want anders wordt het K2+?

Groetjes,

jantje