Kat

ik was lekker bezig met de was had de ramen open maar had geen erg in me kat die nooit buiten komt want het is een noorseboskat langharig maar waar hij van is is gestrongen is wel hoog nou toch heeft hij het gedaan maar hij was zo bang hij zat onder een auto hier bijna voor de deur ik was zo bang dat ik hem kwijt was maar ik had geluk ik voelde me al anders want tanja is bij opa en oma aan het logeren en dan is het hier zo stil erg he ik kan er niet aan wennen en ik ben al zo trots op haar ze is al voor de helft zindelijk dat vindt ik knap ze zegt ook al ze moet goed he

groetjes marielle trotse mama van tanja
ps doet moest ik even kwijt

Hoi Marielle.
Mooi hoor een noorse boskat.Wilde ik ook altijd graag hebben.
Wij hadden 2 katten maar na de bevalling van Niels was ik ineens superallergisch voor katten…raar he!
Heb ze nog ong. 2 jaar gehouden,al snotterend en jeukend,maar nu zijn ze bij mijn ouders.
Groetjes Eljada.
P.s. wil geen kritiek op je geven hoor,maar ik vindt het heel lastig om je stukjes te lezen omdat je nooit punten en kommas gebruikt.
Heb je daar een speciale reden voor?

sorry maar ik heb er gereden voor. me ouders hebben noorseboskatten en die hebben een nesje gehad van 7 stuks,waar wij er een van hebben gehad .ik zal er op letten eljada ,dat ik met komma,s en punten tik .

groetjes,marielle trotse mama van tanja .

Noorse Boskatten, hoe zien die er uit? Heb je toevallig een fotootje?
Ikzelf vind bengalen helemaal het einde. We hebben er dan wel geen maar als er weer een kat komt dan is het een bengaal.

Liefs Kristel

Het zijn behoorlijk grote langharige katten.Ik vindt ze echt heel erg mooi.
Volgens mij zijn ze niet zo gek op kinderen…en behoorlijk eigenwijs.Bengalen…zijn dat die zwarte vorm van siamezen?
Groetjes Eljada

Hoi Marielle,

Typ jij maar lekker aan één stuk door hoor!!!
Ik lees toch altijd over de punten en komma’s heen (zo praat ik ook, zonder punten en komma’s )

Groetjes, mamma van Stephan

Ja,nou,ik dacht gewoon dat dat zeg maar een vorm van die hippe msn taal was ofzo.
In ieder geval viel het mij steeds op dus ik dacht…ik vraag het gewoon.
Sorry Marielle als het lullig is overgekomen.
Ben het ook wel met Bianca eens hoor,dat je gewoon zo door moet typen,als jij dat handig vindt!

Voel mezelf nu ook wel een beetje een stomme muts.
Groetjes Eljada

Hihi, ow jeeeeeeeeeeeeeee!
Zit ik nou weer iemand een “schuldcomplex” aan te praten?
Nee toch hè??

P.S. die uitspraken van Loesje vind ik vaak zo goed.
Zo heeft ze er één die ik hier wel van toepassing vind en waar ik me goed in kan vinden eerlijk gezegd:
“WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN”

Gewijzigd door - Bieb op 26 Mar 2004 20:05:08

Ohhh hier nog 1 die dat niet kan hoor!
heb het vaak niet eens door, maar tis moeilijk lezen, als ik zelf terug lees weet ik zelf niet wat ik heb gescheven hihi

ohhja loesje vind ik vaak super
deze dan! Kinderen hebben het druk; Ja, je moet wat verzinnen om je ouders te ontlopen
hihi oeps

Liefs Tries

Als we het dan toch over Loesje hebben.
Laatst las ik er nog 1.
Heel simpel eigenlijk, maar wel supergoed:
"Geniet nooit met mate"
en: "Niet genoten is altijd mis"
En o ja, deze vind ik helemaal goed: “Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden”.
Enne…"wie niks wil, heeft niks te willen"
En voor de rest: “ik doe gewoon wat mij niet verteld wordt”

Oké, zal stoppen voordat ik jullie ermee verveel (kan nog wel ff doorgaan namelijk ).

Liefs, mamma van Stephan

hihi ik ook hoor, ga regelmatig op de site kijken tipje dus voor iendereen hihi

Tries

Liefs Tries

Hoi
Ik heb ook nog een favo van Loesje.
Nachtdienst…
Overdag niet werken,'s Nachts niet slapen.

Nachtdienst was ook niet mijn favoriete dienst moet ik zeggen!
Groetjes Eljada

Haha, die is goed! Zal hem aan mijn vriend vertellen (die draaide regelmatig nachtdiensten, nu gelukkig minder!)

Ja, als we dan toch bezig zijn, ik las ook nog een leuke die wel op mij van toepassing is (vrees ik, haha!):
“Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen”

En wat ik een erg goede vind is:
“Geen melk in mijn koffie” zei de racist. “Ik hou van zwart”

En wat ik echt een super goeie vind, helemaal toepasselijk voor deze site die tenslotte over kids gaat:
"WAT ER OOK SPEELT IN EEN LAND,
LAAT HET VOORAL DE KINDEREN ZIJN!"
Zeker in deze tijden van oorlog en ellende waarin ze zelfs KINDEREN inzetten om zelfmoord-aanslagen te laten uitvoeren, vind ik deze tekst een goede “hint” voor alle zieke geesten die dit op hun geweten hebben.
Oké, nu weer even genoeg “zwaar op de hand geweest”.

Liefs, mamma van Stephan

ik heb ook 2 katten.
hier een fotootje van ze

het zijn sphinxen (naaktkatten)

Hihi, wat een aparte beesten zijn dat toch
Hebben die beestjes soms een extra vetlaag o.i.d. waardoor ze het niet koud hebben.
Ja, misschien een lachwekkende, domme vraag
maar bij andere katten beschermt hun vacht ze toch tegen de kou.
Hoe zit dat dan bij naaktkatten?