Kasper jarig was woensdag?!

Lieve Els nog van harte gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Kasper, ik schaam me diep.

groetjes Kim, mama van

en

ook van mij nog gefeliciteerd schaam me ook maar he

[img]http://www.beebiesite.nl/final/home/images/tmp/4201.png" alt=“Kaitlyn.beebiesite.nl” border=“0”>

nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van kas

Nog van harte gefeliciteerd
Beter laat dan nooit zeggen ze

Groetjes van Heleen mama van Robin

Ik had je al gefeliciteerd met Kasper op de BB.
Was de Brum-taart trouwens een suc6?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hihihihihihi gekkie! Thnx allemaal, het was reuzeleuk! Zal ff de taart laten zien zo voor de belangstellenden

liefs, Els

Ow en voor degene die me niet kennen zo ff plaatje van mn kotertjes

Groetjes Els

Hier Eva en Kasper

Ja, zelfgemaakt en Kasper vond t zielig voor Brum dat ie werd doorgesneden LOL hahahahh

Groetjes, Els

Wat heb je toch leuke kindertjes!!!
En Eva lijkt wel heel erg op jou hoor.

Echt een leuke taart. En knap hoor helemaal zelf gemaakt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nog van harte gefeliciteerd!!!
En wat een leuke kids zeg!

Groetjes, mamma van Stephan

Wat een mega taart. Heel knap hoe je die zelf gemaakt hebt joh. Wat een twee heerlijke koppies daar bij jullie thuis. Ik hoop dat jullie een toffe verjaardag hebben gevierd ( dat zal wel met een echt Brum-taart )Ennnuuuhmmmm Kasper, Nog heeeeeeeeeel erg gefeliciteerd hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 12 Feb 2005 15:54:19

jeeeeeeeeeeeeeeeee els wat zijn die veranderd zeg,leuk om weer eens een foto van je 2 kids te zien

ook vanuit hier nog gefeliciteerd!
enne Kasper: doet je zus wel eens vaker wurgpogingen? niet op je dak laten zitten hoor

mooi die taart trouwens, wat knap! en ja: da’s idd zonde om in te gaan snijden haast!

mo

zowiezo 20 om te proberen, wat dacht je dan, kijk: kan de eerste lukken, maar dat kan mazzel zijn, dus nog een proberen, met andere vulling, die kan mislukken (vaak lekker mislukkelingen) dus nog een: weer met de bekende vulling, als die dan lukt, weet ik dat die kan, dus dan weer een bakken met andere vulling, en die nog eens testen als ie ook in een keer lukt.
kijk, ik neem geen enkel risico
lullig genoeg, maar ja: zal ze op moeten eten de testmodellen, vind het heel vreselijk

de eerste is klaar en hij ziet er lekker uit!!! straks een bakkie, en een puntje ervan, ik zal je het laten weten

Nog van harte gefeliciteerd! 2 jaar al weer

en wat zijn ze groot geworden!

leuke foto’s en wat zal die taart lekker geweest zijn

Tries

Liefs Tries