Kapster Veronica, met gel!


#1

Veronica is kapster en gebruikt daarbij, drastische middelen!

Veronica kwam straks naar me toe:“Mama, Lucas brengt een video band naar mijn kamer, dat mag toch niet?”, “Nee dat mag niet, ik zal er even heen lopen”, “Ja oke, maar dan mag je niet kijken naar de druppels hoor”, “Druppels?”(achterdochtig geworden), “Ja, dat deed Lucas hoor. Niet expres, maar per ongeluk. Op expres word je boos en op per ongeluk niet he?”… Mmmmmm. Als er iets per ongeluk gebeurd, zeggen we ook, dat ze er niets aan kan doen, dat we niet boos worden, want het gebeurde per ongeluk. Nu denkt ze dus, als ik maar zeg, dat het per ongeluk is, is het goed! Afijn, ik naar dr kamer. Zie maar paar druppels limo op de grond, snap niet hoe dat kan, maar ruik wel heel sterk een limonade lucht. Ik aai Lucas eventjes over zijn haar en wat voel ik… PLAK HAAR!! Flink ook. Ik loop naar Veronica, aai over haar haren en ja hoor, idem… “Veronica wat is er net gebeurd?? Eerlijk zeggen, word ik niet boos…”, “Nou Lucas had het niet gedaan hoor…ik heb het gedaan. Ik was kappertje aan het spelen, met limonade, want dan blijft het goed zitten…”… Ja, dat blijft idd goed zitten zeg! Jemig! Het gekke is, dat het niet eens opviel!

Fijn weer… dit soort dingen gebeuren dus dagelijks, kijk geen eens gek meer . Ze staan wel vaker 2 x achter elkaar onder de douche… .

Maar goed dat het geen augustus is , wil die zwermen wespen niet zien dan! .

Zat net te bedenken: in alle baby en kindertijdschriften en advertentie's, staat altijd, dat baby, peuter, kleuter haar zo enorm zacht behandeld moet worden. Meest milde shampoo is nog niet goed genoeg eigenlijk. Maar moet je toch eens kijken, wat er hier altijd in hun haren gesmeerd wordt!!! Bewust vaseline, bewust limonade, bewust chocopasta, zaagsel uit de rattenkooi over je haren gooien, tandpasta op je haren smeren, met je tandenborstel, kwart gel, uit de gelpot in je haar proppen....

Toch hebben ze gezond haar?? Vertel eens, dames en heren van die tijdschriften: hoe zit dat? ;-)

gr Monique


#2

Dan heb k t rondje gehad ;)

Jaaaaa nou misschien niet het punt van jouw discussie, maar ik vind het wel zooooo irri he, dat Mama: Andora doet dit, Mama Andora doet dat, mama: Andora ..... waaaaaaaaaah!

Vanmiddag had mijn engel van een dochtertje (2) de kattenbak maar eens even omgespit, de hele "kraamkamer" (poes) lag vol (lees: onze slaapkamer!)!!!! Incl het nestje en mamapoes...en kittens....zooo zielug joh...moest ze helemaal schoonmaken, mamapoes helemaal over de rooie dat ik dr kittens zomaar oppakte enzo, maargoed;

dat krijg je he, als mams t te druk heeft met dr 'contacten' op de pc....

suus


#3

Dan gelijk de schaar erbij... Dat ga je waarschijnlijk ook nog wel krijgen....!!!

Heerlijk die kids :D

 

lfz.. Lientje