Ik vraag me dan ook af of die kindjes zelf het nou ook echt leuk vinden
Groetjes,
Michèle

Ik vraag me dan ook af of die kindjes zelf het nou ook echt leuk vinden
Groetjes,
Michèle

Waarom doen ze het in vredesnaam dan… Nou ja ik neem aan dat zijn mij ook wel raar vinden dan.
Groetjes,
Michèle

Is inderdaad triest zoals sommige kindjes erbij lopen.
Enne hier voorlopig ook nog geen kapper nodig. Al begint het nu wel te groeien, Kan alleen uit de kleur nog geen wijs hahahahaha. De ene keer lijkt het zwart dan weer lichtbruin, hij tovert ermee lijkt het wel lollllll
Groetjes Michelle
Morgan lijkt rossig, althans wat ze heeft. Ze is wel een stuk donkerder dan mij. Dat wordt wat met die grote blauwe ogen. Kind heeft geen lipgloss meer nodig
Groetjes,
Michèle

haha nou michele nick heeft officieel een vriendinnetje van 10maanden ze kussen en knuffelen en schateren samen hahaha
groetjes wendy
Oke dan dus hij gaat voor de oudere vrouwen… Ja Morgan haar vriendje is echt nog steeds niet bij haar weg te slaan. Vanmorgen zat ie ook alweer in het babygedeelte te spelen met haar
Groetjes,
Michèle

Het is idd triest hoe ouders hun kinderen er soms bij laten lopen.
Tim heeft heel lang erg weinig haar gehad, maar begint de laatste maanden goed te groeien. Zijn haar is helemaal wit, dus veel valt het niet op. Nu begon het alleen aan de zijkant beetje over zijn oren te vallen. Dat heb ik gisteren zelf geknipt, want verder hoefde het nog niet geknipt te worden. Vind het dan onzin om daarvoor naar de kapper te gaan. Maar als het echt niet meer zit, ga ik toch echt met hem naar de kapper.
Groetjes,
Sandra
Ha ha ha als morgan kan dan neem ik haar mee naar mijn kapper kan ze meehelpen punten te sparen zodat mamma weer kan laten verven… Ik heb altijd 2 tubes nodig…
Groetjes,
Michèle

o vandaar die reactie,ik snap wat je bedoelt nu!
Je heb ook van die ouders(in engeland geloof ik) die maken er poppen van en gaan dan wedstrijdjes houden wie de mooiste dochter heeft!
Dat vind ik zo erg om te zien!
Vind mijn kind en die vind mijn vriend zo al het mooist zonder laag plameur en poppen kleren en gefohnt haar!
Maar een beetje stylen mag best haha ben nog steeds gek op zijn kuifje met haarlotion!
Ha ha ha ja maar er is een verschil tussen stylen en schoonheidswedstrijden natuurlijk. Morgan gaat ook altijd tip top naar de creche… Alles moet matchen. Het is dat ik meer dan 4 spenen mag hebben van pappa
Groetjes,
Michèle