Kapper?

Jurian heeft vanaf zijn geboorte veel haar. Maar het is zo pluizig en staat alle kanten op… nu zei iemand tegen mij dat ik hier best mee naar een kapster kan gaan. Is dit zo? nog niet te vroeg?

quote:
Jurian heeft vanaf zijn geboorte veel haar. Maar het is zo pluizig en staat alle kanten op... nu zei iemand tegen mij dat ik hier best mee naar een kapster kan gaan. Is dit zo? nog niet te vroeg?

Hoi,
Ik denk dat je best met hem naar de kapper kan gaan. Ik knipte mijn zoontje het eerste jaar zelf. Er hoeft dan nog maar zo weinig af. Bij mijn zoontje ging dat ook erg goed.
Nou succes met het eerste kapper bezoek of je eerste eigen knip ervaring.

Groetjes Spruit!

Ik zou er ook gewoon mee naar de kapper gaan hoor. Of de eerstvolgende keer dat je man gaat, ga je ook mee met die kleine man.

Bij de kapper waar mijn man altijd gaat, werden kindjes tot 2 jaar gratis geknipt als die met papa of mama meekwamen. Ideaal!

Vaak hebben ze een speciale stoel met een stuurtje erop ofzo. En ze hebben bijvoorbeeld een extra leuke föhn in de vorm van een eendekop.
Ze zorgen er wel voor dat ze die kleine moppen afleiden zodat ze wat beter stil zitten.

Groetekes, Sje

Onze kapper zei dat het nooit te vroeg of te laat is; als jij vindt dat je moet komen, dan kom je. Wij knippen het nu nog zelf bij, maar het zal niet lang meer duren voordat we ook heen zullen moeten. Het wordt nu zo veel en lang dat hij 's ochtends zelfs een dwarrel heeft na het slapen…zo’n pluk haar helemaal ineen gedraaid…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mriek, je kan niet bijknippen alleen af

Groetjes,

Michèle

Als er genoeg haar op zit om de schaar er in te zetten, dan is het tijd om naar de kapper te gaan.

Er zijn kinderen die met een maand of twee al voor het eerst gaan.

Haar knippen stimuleert de groei van het haar ook, zeggen ze,
dus is ook nog eens goed voor een mooie haardos.

M.

Zal bij ons dan nog wel heel lang gaan duren ben ik bang.

Groetjes,

Michèle

ik knip mijn dochter nu nog steets zelf ze zit netjes stil en vind het nog leuk ook
nou is het ook weer zo dat ze echt een tutje is
die is nu al bezig met schoentjes en kleding ziet ze mij of mijn moeder zich opmaken wil zij dat ook gewoon lache

gr de mama van leyla

veronique daniels

hahaha michele bijdehandje
en ga nou niet zeggen liever bijdehand dan bijdevoet omdat je anders moet bukken he
rico heeft nie veel haar nog dus dat gaat nog lekker lang duren.
je zou zeggen zn nagels groeien snel dus zn haartjes misschien ook wel maar hier niet

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

nooit te vroeg voor de kapper!
Lieke had ook ontzettende piek haren en stonden alle kanten op.
De kapster had de dunne haartjes eruit geknipt en het viel meteen beter!
Duurt ook een hele tijd volgens onze kapster dat de echte baby haren verdwenen zijn en de haren mooi vol groeit.
Ze knippen echt maar een paar puntjes en het valt gelijk beter!

groetjes Gytha

Bedankt voor jullie reacties!! Papa moet binnenkort naar kapper dus dat wordt een uurtje tutten met z’n drieën. En natuurlijk het fototoestel erbij…

De rest van mijn neefjes en nichtjes waren allemaal kaal… dus die hoefde niet zo vroeg…! Maar hebben nu wel een hele mooie bos haar!!

Michele, je bent een grapjas…

Groetjes!

Groetjes,

Michèle

Ja … Jurian is bij kapper geweest… ruim week geleden. Hij vond het heel erg interresant en ze was met 10 minuten dan ook klaar… Het zit nu veel beterder dan die losse lange pieken die hij had… ben weer helemaal trots op mijn stoere ventje!!

Ha ha ha had je niet wat haar deze kant op kunnen sturen, al was het maar voor een toupetje. Van de week weer iemand die dacht dat ze een knul was omdat ze een spijkerbroek aan had en niks roze…

Groetjes,

Michèle

quote:
Ja ... Jurian is bij kapper geweest... ruim week geleden. Hij vond het heel erg interresant en ze was met 10 minuten dan ook klaar.... Het zit nu veel beterder dan die losse lange pieken die hij had... ben weer helemaal trots op mijn stoere ventje!!

Foto!!! En zonder te huilen? Goed hoor.

Groetjes!

foto… lukt mij niet … wie wil het voor mij doen? mail ik de foto wel …

Goed zeg dat hij niet eens hoefde te huilen.

Kan me nog van mezelf babyfoto’s herinneren waar ik huilend bij de kapper zit

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hallo

Grappig hihi zoeen gesprek over de kapper,waar maken we ons druk over!
maar is juist beter om het steeds een puntje te laten knipper want dan word het steeds ietsjes dikker(tenzij je een kale baby heb natuurlijk lol)
Die van mij heeft ook haar op zijn bolletje en doe ik steeds zwitsal haarlotion in krijgt hij een kuifje hihi

vind het nog onzin is een baby hoor maakt het uit

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker