Kapotte billen

dat wist ik niet van maizena… ik gebruikte dat ook wel eens. Wel sporadisch

Mijn ventje heeft er ook vaak last van gehad. vaak diaree en dan begint het weer.
Ik liet hem eigenlijk de hele dag in zn blote kont rondlopen.
en ja hij plaste dan wel en ook een keer gehad dat hij de dunne liet lopen. Nou ja dan maar aan de schoonmaak.
Laatste keer dat ik hem in zn blote kont liet lopen deed hij helemaal niets… had het gevoel dat hij het allemaal expres ophield. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling dus toen ik zn luier weer om deed zat tie ook goed vol daarna.

ik heb van de arts een speciaal creme gekregen. Weet even niet hoe het heet. Kan je op recept krijgen. Dit wordt eigenlijk gebruikt voor doorlegplekken. En dat hielp goed. Mag je ook maar 1 of 2x per dag opsmeren en dat deed ik dan voor het slapen.

Het heeft even geduurd voor ik weer reageer op m’n eigen toppic, maar we hadden nog lekker vakantie, vandaar!

Allemaal bedankt voor de reacties. Het is weer een tijdje goed gegaan, maar nu zitten we weer midden in de tandjespoep. Gelukkig zijn z’n billen nog niet weer zo rood en niet kapot als toen ik dit topic plaatste maar het is wel weer opletten! Drie van de vier hoektandjes zijn met een puntje door het tandvlees heen, nu nummer 4 nog en dan zijn we hopelijk weer even van de zure luiers af,

Doe idd nu bij de diaree luiers meteen spoelen onder de douche en heb de billendoekjes van etos voor gevoelige huid gehaald, dat lijkt wel goed te gaan. Overdag smeer ik de sudo dun en voor de nacht wat dikker en hou het tot dusver daarmee onder controle. @Linny; Goed te weten dat er bij de huisarts ook een zalf te halen is, voor als het toch nog erger wordt.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers