Kapotte billen, oplossing?

Jade heeft al vanaf woensdag diarree en kapotte billen, zou er een kies aan komen?
Heeft iemand een tip om de billen te helpen genezen? In het verleden hebben wij al gemerkt dat zinkzalf/ bepanthen/ sudocrème bij haar niet werkt. Maizena was DE oplossing, maar dat helpt ook niet meer!
Tips aub! Het is zo zielig voor haar!!!

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

de enigste tip die ik je dan kan geven als de zalfjes niet werken
vaker en wat langer in de blote billen laten zitten of liggen spelen dat mocht ook wel eens helpen .
voor de rest kwa zalf weet ik het niet

gr de mama van leyla

veronique daniels

het kan ook een schimmelinfectie zijn, en dan helpen die zalfjes ook niet.
Moet je even bij de ha een zalfje vragen, en de billetjes lekker laten luchten

groetjes Gytha

geen ervaring ermee… maar ze zeggen dat het eiwit van een ei ook goed helpt…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lieve schatten NOOIT rauw eiwit gebruiken! DAt is de reden dat ik destijds lid geworden ben van deze site: om die achterhaalde tip uit te roeien!

Er is niet bewezen of salmonella-infecties of vogelgriep overgebracht kunnen worden via kapotte huid. Je loopt mogelijk de kans dat je kindje onnodig ernstig ziek wordt. Dus GEEN rauw eiwit smeren!

Zeg het tegen iedereen die een baby heeft, want het is misschien gevaarlijker dan we denken en je wilt het niet op je geweten hebben dat een kindje ziek wordt door die eiwit-tip.

Poederen met maizena is de gouden tip en anders naar de huisarts voor een antischimmel-crème want het kan zijn dat de luieruitslag overgegaan is in schimmelinfectie.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Feb 2009 18:57:57

ooooooooohhhhhhhhhhhh wat erg …!! sorry sorry …

bedankt Sje dat jij lid ben!!

Geeft niks lieverd, kon jij toch ook niet weten! Dus zegt het voort bij al je baby-houdende vriendinnen he?!

Groetekes, Sje

Sje is right! Tijs heeft het gelukkig maar 1x gehad, maar met de maizena was het binnen 3 dagen genezen! Was ook een tip van Sje’ke!

wow die Sje … ereplaats verdient!! mijn stem heb je!!

Niet te week laten worden, dus niet lang in bad laten zitten.
Zie dat ze nog klein is, dus wordt lastig om haar in haar blote kont te laten lopen.
Succes en anders zou ik naar de HA gaan.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

@Mini-boy bij de volgende kabinetsverkiezingen stel ik mezelf verkiesbaar met de Partij Voor De Blijheid.

Groetekes, Sje

Bedankt, misschien maar eens naar de huisarts… Ben er toevallig
vandaag geweest en niet aan gedacht!! Stom he!

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker