Kapot geschrokken!

Even wat delen hoor, voel me op dit moment zo’n slechte moeder…Ik had mijn kleine vanochtend op ons grote bed gelegd, in het midden. Voor mijn idee veilig en kan (kon) hij daar niet vanaf vallen. Ik ben al extra voorzichtig met als ik hem op commode enzo leg. En laat hem niet alleen. Maar vanochtend deed ik dat dus wel omdat ik dacht dat hij veilig lag, valt hij me van het bed, verschrikkelijk… Hij huilen, schrik me kapot. Troosten en even daarna lachte hij wel weer, reageerde ook goed. Maar voel me op dit moment zoooooooooooo slecht. Omdat ikzelf even iets wilde doen laat ik mijn kleine eventjes alleen op bed. Pfffff, ik laat hem dus echt NOOIT meer alleen.

a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/KMNsp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a

Da’s schrikken inderdaad. Pfffff…

Onthoud goed: je kindje is altijd 1 stap verder dan jij denkt.
Mijn kraamhulp heeft me dat destijds gezegd en ik heb dat altijd onthouden.

Groetekes, Sje

ik deel even met je mee hoor…de mijne is dan nog niet gevallen ofzo, sorry dat ik het zo zeg, maar ik laat mijn kleine dus wel altijd even alleen als hij op de commode ligt dan gooi ik even snel zijn luier weg…dit omdat ik hem zo erg vertrouw want hij ligt altijd heel braaf te wachten tot mama terug komt en beweegt nooit op de commode ondanks dat hij al kan kruipen etc. ik ben bang dat dit een keer verkeerd afloopt dus nu ik je verhaal zo lees ga ik er maar verandering in brengen want volgens mij voel je je dan idd heel erg schuldig als het een keer mis gaat! iig goed om te lezen dat het verder goed is afgelopen we moeten er toch niet al te veel vertrouwen in hebben en er voor zorgen dat ze gewoon niets over komt…maar ik snap je heeeeeeeeel goed meid!

liefs Selma

Lilypie First Birthday tickers

Jaa, pfffffffffff volgens mij hou ik dit klote gevoel ook nog wel even. Maar als het met mijn kleine maar goed gaat. Ligt nu te slapen en lijkt nergens last van te hebben. Maar toch…je vergeeft het jezelf niet als dat wel zo is.

a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/KMNsp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a

Aaaaaaaah, wat rot dat dit nou nèt is gebeurd! Gelukkig heeft je kleintje niets en is ie het vast al lang weer vergeten. Nu jij nog! Zie het maar als een les… weer wat geleerd! En inderdaad zoals Sje zegt, ze zijn altijd een stapje verder dan je denkt…
Nu gauw proberen te vergeten, de volgende keer doe je het toch niet meer!

Doeg!!

Heel herkenbaar, mij is laatst precies hetzelfde gebeurd. Ik had haar ook in het midden van ons bed gelegd en draaide me even om voor de raam dicht te maken. Hoorde ik ineens ook een klap en vreselijk gehuil. Lag onze dochter ook op de grond. Ik stond te trillen op mijn benen. Haar meteen opgepakt, getroost en gecontroleerd. Gelukkig was ze alleen flink geschrokken en lachte erna weer. Maar inderdaad vreselijk is dat. Het erge is ook nog dat ik tegen anderen atijd zeg dat ze op moeten letten en dan gebeurd dit mij zelf.
Klein lichtpuntje. Onze dochter stopt nu wel aan de rand van het bed!
(Maar blijf er nu dus wel bij…!)

groetjes Jolanda

Erik is in z’n jonge leventje al twee keer van bed gekukeld…hoe dom kun je zijn als moeder? Eén keer als kleine baby en later toen hij rond de 1 jaar was. Ik was blijkbaar hardleers dat het 2x moest gebeuren. Ze zijn echt sneller dan je denkt. Je kan er niet tegen knipperen met je ogen of ze liggen ineens op de vloer. Gewoon niet meer alleen op zo’n hoogte laten liggen…dat heb ík ervan geleerd

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Jeetje zeg, ik zou me ook kapot schrikken! Maar zoals vrijwel alle ikkebenner’s al zeggen: gauw vergeten, je bent geen slechte moeder!

Luka is een keer uit de kinderwagen gevallen, ik had hem ( blijkbaar) niet goed vastgezet e hij helt voorover om zijn voetjes te pakken en valt zo de kinderwagen uit! Gelukkig wel thuis op het tapijt, maar tjonge… Wat voelde ik me k*t zeg! Hij kon er eigenlijk wel om lachen, hij had in ieder geval zijn voeten te pakken!