Kapot geschokken

ik legde net damian in bed en na 10 min begint hij te gillen als een bezetene.

ik ga naar zijn kamer ligt hij met zijn arm been en halve kont over de rand van het bed heen.
ik heb hem er gelijk uitgehaalt en we hebben meteen zijn bed en box verlaagt. ik dacht dat dat pas hoefde als hij zichzelf begon op te trekken maar ik schrok me kapot. als ik niet gelijk gerageerd had had ik hem waarschijnlijk naast zijn bed gevonden.

hoe oud waren jullie kleintje voor het bed omlaag ging want een vriendin van mij heeft dit pas een maand geleden gedaan en die kleine knul is gister een jaar geworden!!!

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Met een jaar pas het bed naar beneden doen is naar mijn mening erg gevaarlijk. Maar goed!

En wat zul jij geschrokken zijn. Snel het bedje naar beneden doen, geen risico nemen.
Volgens mij had ik het bed en de box met een 5 a 6 maand op zijn laagst.

Rustig aan!

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi Mellanie,
Wat zal jij geschrokken zijn meid! Hoe oud is Damian? Je ticker doet het nl. niet…Kon hij wel al zelfstandig zitten. Moppie is 8 maanden en wij hebben het er toevallig dit weekend over gehad of het al naar beneden moet. Zij zit nog niet zelfstandig en trekt zich ook niet op…
groetjes,
Wendy

De kraamhulp heeft mij destijds iets in mijn oren laten knopen: “Je kindje is altijd 1 stap verder dan je denkt”. Het is geen garantie natuurlijk dat je gevaarlijke situaties altijd voorkomt, maar het kan wel helpen dat je bepaalde dingen net op tijd regelt.

Groetekes, Sje

Met bijna een jaar het bed naar beneden?!?!?
Dat is bizar laat.
De normale tijd is wanneer je kindje gaat rollen/optrekken/zitten; kortom mobieler wordt.
Dus een jaar lijkt me iets laat; Jack liep toen al dus dat zou leuk geweest zijn. Hier was het rond het half jaar denk ik.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ook hier met een half jaar.
Moppiesmama als ze kan rollen ed kan het al link worden, benen over de rand gooien enzo. Ze hoeven niet te kunnen zitten om eruit te vallen dus kijk uit.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Jeetje wat zul je inderdaad geschrokken zijn. Ik dacht dat het pas hoefde als ze inderdaad gingen zitten en zich gingen optrekken maar moet het bedje ook maar vast omlaag doen. Muriel is nu 7 maanden.

Jeetje meiden! Ik ga morgenochtend meteen haar bed naar beneden doen en de box gaat nu al. (ze slaapt dus dat is wel wat flauw om het nu meteen te doen ).
Wat fijn dat je het deelt Mellanie, leren wij weer wat van!
groetjes,
Wendy

damian is nu 7 en halve maand (4 november) hij kan idd al wel zitten en rollen maar mijn kraamhulp en op het cb zeiden ze dat het pas hoefde als ze zich gingen optrekken. nou niet dus want dat doet hij absoluut niet.

heb nu alleen wel weer het volgende probleem dat hij het dus helemaal niet leuk vind want het is niet meer zijn vertrouwde bedje en hij heeft dus 45 min geslapen en nu niet meer. klaar wakker en niet meer in slaap te krijgen.

gelukkig hebben we straks nog de fles voeding die we sinds vorige week weer naar half 11 hebben moeten verplaatsen ivm het fijt dat hij 5 en halve week elke nacht van 2 tot half 5 wakker was.
maar hoop wel dat hij nu nog de nacht doorslaapt want dat doet hij pas weer een paar dagen

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Wij hebben het bedje ook nog niet naar beneneden maar morgen gaat hij ook naar beneden. Je moet er ook vooraan zijn natuurlijk en niet pas doen als ze zich kunnen optrekken.
Maar je schrikt dan echt zeg jeetje je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn.

Wij hadden het bedje al heel vroeg naar beneden, en de box ook.
Aangezien Seth al met 6,5 maand zich op trok in de box

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Liefs, Anne

Da’s zeker schrikken zeg!

Wij hebben de box en Luka’s bed verlaagd toen hij zelf kon zitten, dat was bij Luka met 6 maanden ongeveer. Het cb zei dat ze dan snel overgaan in het optrekken, wat Luka dus eigenlijk nu pas sinds een week doet.

Met 5 maanden ging het hier al naar beneden (bed) wij hebben nooit een box gehad! ze ging vanaf 5,5, maand al zitten dus was wel erg nodig! Tja zal idd wel erg schrikken zijn geweest! Nou das weer een waarschuwing voor alle andere mama’s met babies in die leeftijd!
Hoop dat hij iig een beetje snel aan de situatie wend!
Succes

hij vind het helemaal niet erg. zijn bedje heeft ie volgens mij niet eens door haha en zijn box vind hij geweldig want als hij nu daarin ligt ligt hij op de hoogte van de bank dus kan hij ons goed zien en als onze hond langsloopt is dat precies op ooghoogte dus dat is helemaal geweldig

Bij ons is de box wel naar beneden, want daar zit ze in, maar ze kan nog niet zelf tot zitten komen, dus haar bedje is nog hoog en dames… ze is bijna 1 jaar, zo raar is dat niet hoor. Je kunt als moeder denk ik goed inschatten waar je kind toe in staat is en soms ben je inderdaad verbaasd. Maar de dag dat Phine zich gaat optrekken zie ik nog niet snel komen, ze kan nog niets een op schoot staan, dus ik laat haar bedje lekker hoog, veel beter voor mijn rug, want tegen een jaar worden ze toch wel wat zwaarder…

Fijn in ieder geval dat dit bericht een hoop moeders alert heeft gemaakt op de kunstjes die je kindje ineens uit kan halen. Achteraf bijna altijd om te lachen, gelukkig, maar het zal je maar gebeuren…

Hoi hoi,
hier ook box en bedje naar beneden zonder problemen. Ze vindt het wel prima zo! Alleen is het wel wat pittiger voor je rug zeg, vooral in de box. Ze zit nog niet in de box dus je moet echt een heel eind bukken…maar ik ben echt van het beter voorkomen dan genezen en ze zijn snel hoor die ukkies. Van de week lag ik te voeden en toen we klaar waren moest ik natuurlijk eea fatsoeneren en opeens rolde ze naar haar buik echt op het randje van het bed, Poeh ging echt net goed en dat had ze toch echt nog niet eerder gedaan hoor!

groetjes,
Wendy

Dat is zeker schrikken!!! Goed dat je zo’n waarschuwing even op het forum plaatst. Gelukkig is het goed afgelopen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier pas 2 weken geleden het bedje en de box naar beneden gezet
Gezien jullie reacties had ik dat al veel eerder moeten doen!
Dus ook met een jaar, verrekend 10 maanden. Hij is een beetje laat met zelf gaan zitten/optrekken e.d. We hebben alles uiteindelijk wel naar beneden gezet omdat we idd niet wilden wachtten tot ie zichzelf wel zou kunnen optrekken, maar dat doet ie tot dusver nog niet.

Zal de spreuk van Sje goed in gedachten houden! (Dat is dus het gemis van geen kraamhulp hebben gehad…)

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers