Kant en klaarpapjes

Dames,

Ik heb allerlei kant en klaar papjes staan. Pyjamapapjes en goedemorgenpapjes. Allemaal gekregen en bijelkaar gespaard zeg maar. Maar hoeveel mogen ze daarvan hebben in een keer? Morgan krijgt nu 200cc per fles, geld dat daar ook voor of krijgen ze daar minder van want ik zie er niks op staan verder.

Groetjes,

Michèle

Wij hadden van die pakjes die gelijk stonden aan één fles van 200 cc; is dat bij die van jou niet zo dan? Hoe dan ook, wij gebruikten dus één zo’n pakje om een fles te vervangen…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier alrijd pyama papje gegeven en is 200-220 cc dus dezelfde hoeveelheid als de fles die jezelf maakt van 200cc

groetjes Gytha

ja sommige zijn 200, andere 220 en weer 1 250 vandaar. Ach binnenkort maar eens proberen en maakte jullie het wel warm dan??

Groetjes,

Michèle

Ja hoor, gewoon op dezelfde temp als ook de fles.

Groetjes!

Oke weer wat om iot te proberen, alleen hoop ik dan niet dat ze ineens haar nutrix mist.

Groetjes,

Michèle

Hoop ik ook niet! Laat maar even weten hoe het is bevallen (of niet…)

Groetjes!

Kan je eigenlijk nutrix erdoor door just in case of gewoon gokken en balen dat ik er dan 's nachts uit zou moeten…

Groetjes,

Michèle

Zou ik niet doen, het is al pap tenslotte dus meer verzadigend dan normaal. Bel anders even de nutricialijn.

Groetjes!

Ja das waar, enne we proberen het gewoon wat je al zegt het is al pap. En die nutrix is ook pap natuurlijk. En die drinkt ze niet helemaal meer leeg ook nu na haar hele potje. We proberen het gewoon.

Groetjes,

Michèle

Precies. En als het niet werkt kan je het altijd nog proberen.

Groetjes!

Daarom, misschien morgen proberen want dan weet ik dat ze goed moe ik van de creche… ha ha ha straks wil ze niks anders meer. Ach we hebben nog smooties en goedemorgen ook Lang leven de super baby zegels

Groetjes,

Michèle

Dus die cadeautjes heb jij uitgezocht met de zegels? Ik moet zeggen, dit kwartaal (of hoe lang loopt het telkens) vind ik de cadeaus niet zo denderend…heb de korting maar gepakt. Ook leuk, maar cadeautjes zijn toch ook altijd heel fijn…

Groetjes!

Ik heb goedenacht van nutrilon en het friso pakket en ik heb er weer bijna 1 vol dus even kijken wat ik dan neem. Misschien de zwitsal.

Groetjes,

Michèle

Man, heb nog flessen te over van zwitsal. Duurt zo lang voordat het op is en je gebruikt telkens maar zo weinig. Dus die cadeautjes geloof ik eerst wel even…

Groetjes!

Ja ik gebruik zelf ook wel eens zwitsal. Vind het ook lekker ruiken, enne ja ach het komt wel op

Groetjes,

Michèle

Da’s nog wel een idee, het zelf gebruiken. Gaan we hier ook maar eens doen. Ruiken we allebei naar baby, gezellig.

Groetjes!

Ha ha ha ach ik neem aan dat ze het verschil wel zien toch enne met mijn allergie is dat best makkelijk al die zwitsal

Groetjes,

Michèle

Hopelijk zien ze het verschil ja…hoe bedoel je dat van die allergie en zwitsal?

Groetjes!

Ik ben allergisch voor zeep en schoonmaakmiddelen. Hoe agressiever het spul hoe sneller de huis van mijn handen loslaat. En zwitsal is lekker zacht.

Groetjes,

Michèle