Kan wel janken

vanmorgen naar z-huis voor de na controle van de operatie,alles bepraat,en ook gezegd dat me peut denkt me kraakbeen,nou dat is niet zo want dat was heel zei hij…dat had hij bij de operatie gezien,oke dan…maar waarom die pijn nog wat is het dan

het zit dan aan buitenkant van het bot,daar kunnen ze dus niks mee doen,het is een irritatie,hij weer gevoled geduwd erop,nou ik vloog door het plafon toen hij dat deed pffffff

en ik had dus ook binnen 2 minuten een injectie in me knie,en nu echt de tranen staan in me ogen van de pijn,zoveel pijn dat 3 dagen kan duren

heb ontstekings remmers gehad voor 10 dagen en vandaag mag ik veel paramolletjes slikken voor de pijn…kan er haast niet op staan

wilde vandaag met dylan naar h&m maar mag niet auto rijden tot zondag,en ik wilde juist proberen

nu hoop ik 1 ding dat zei ik ook tegen de arts ik hoop dat de pijn weg gaat hiermee,want ik word er echt moederloos van,wil werken wil alles doen gewoon.

dat begreep hij gelukkig,fitniss raade hij ook aan en fietsen is heel goed,morgen had ik toevallig afspraak staan voor de sportschool om een rondleiding te krijgen en om in te schrijven

dus al met al moet dus de pijn over een week echt weg zijn

duimen jullie voor me want ik ben gewoon helemaal op,op van de pijn op van dat ik niks kan gewoon af hankelijk van andere

morgen kom ik weer ga nu ff liggen op de bank,probeer beetje te slapen,straks kaitlyn alleen halen bij dinnetje maar is gelukkig bijna om de hoek,en daarna doe ik niks meer

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pff blijft je echt tegen zitten he!!kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt,hoop dat de injectie snel helpt,sterkte

liefs jessica, &

Jeetje, en je bent hier nu al maanden mee bezig, pfffff
Kan me voorstellen dat je het ff helemaal gehad hebt!!
Enne…ik zou echt serieus aan een second opinion gaan denken inmiddels. In een academisch ziekenhuis.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Pfffff meid toch
Wat een gedoe zeg
Het is net wat Bieb zeg misschien eens een ander ziekenhuis
Zo blijf je maar aan het aanmodderen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Achhhhhh wat rottig voor je meis, en je verveelt je ook nog zo. Hopelijk is die pijn gauw weg en anders misschien inderdaad eens een second opinion. Sterkte hoor, heb het echt met je te doen.

En je wilde echt weer een keer gaan skeeleren?

Sterkte meis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

neeeee jolanda verlopig niet hoor,zit nu al in me maag als het gaat vriezen en schaatsen brrrr

maar goed,heb rot geslapen vanacht,heb zelfs wallen onder me ogen pfffff

de pijn is iets minder alleen rond de plek waar de spuit is gegeven.het is ook allemaal zo stijf he

ik wacht tot woensdag en dan ga ik ha toen voor die second opinion,want ik lees de brief van het z-huis en daar staat na 1 spijt kan het nog geen efeect hebben,nou me baas ziet mee aan komen als ik over 2 weken misschien werkt en in november als ik er weer 1 krijgt ziekt meld,want je moet 1 dag rust houden en 2 dagen rustig aan

maar dit is geen doen zo,ben nu 3 1/2 maand bezig en moet nu eens over zijn
dylan en kaitlyn waren gisteren gewoon uit hun doen ervan,dat mama weer zoveel pijn had en gewoon huilde en niet kon lopen gewoon

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jee bianca dit is niet normaal .dit kan zo lang niet door gaan hier moet wat aan gebeuren .heel veel sterkte meid

groetjes marielle mama van
10-10-01

Heel vel sterkte Bianca. Ik zou ook gaan voor een second opinion.

ANdere vraag is het geen posttraumatische spierdystrofie? Ja nou jaag ik je de schrik op het lijf. Mijn schoonmoeder hield ook pijn na een operatie en toen bleek het dystrofie te zijn. Bleekheid, transpiratie pijn vermindering van de spierfunctie. ( zijn een aantal van de klachten rondom de geopereerde lichaamsgedeelte).
Ikke ben geen dokter, maar misschien moeten ze dat eens nakijken. Zij had de pijn direct na de operatie.

Heel veel sterkte.

Groetjes,

Diana moeder van Daan