vanmorgen naar z-huis voor de na controle van de operatie,alles bepraat,en ook gezegd dat me peut denkt me kraakbeen,nou dat is niet zo want dat was heel zei hij…dat had hij bij de operatie gezien,oke dan…maar waarom die pijn nog wat is het dan
het zit dan aan buitenkant van het bot,daar kunnen ze dus niks mee doen,het is een irritatie,hij weer gevoled geduwd erop,nou ik vloog door het plafon toen hij dat deed pffffff
en ik had dus ook binnen 2 minuten een injectie in me knie,en nu echt de tranen staan in me ogen van de pijn,zoveel pijn dat 3 dagen kan duren
heb ontstekings remmers gehad voor 10 dagen en vandaag mag ik veel paramolletjes slikken voor de pijn…kan er haast niet op staan
wilde vandaag met dylan naar h&m maar mag niet auto rijden tot zondag,en ik wilde juist proberen
nu hoop ik 1 ding dat zei ik ook tegen de arts ik hoop dat de pijn weg gaat hiermee,want ik word er echt moederloos van,wil werken wil alles doen gewoon.
dat begreep hij gelukkig,fitniss raade hij ook aan en fietsen is heel goed,morgen had ik toevallig afspraak staan voor de sportschool om een rondleiding te krijgen en om in te schrijven
dus al met al moet dus de pijn over een week echt weg zijn
duimen jullie voor me want ik ben gewoon helemaal op,op van de pijn op van dat ik niks kan gewoon af hankelijk van andere
morgen kom ik weer ga nu ff liggen op de bank,probeer beetje te slapen,straks kaitlyn alleen halen bij dinnetje maar is gelukkig bijna om de hoek,en daarna doe ik niks meer
Bianca,Dylan & Kaitlyn