Precies, de titel zegt t al…
Mijn man heeft dus zoals sommigen wellicht hebben gelezen zijn enkelbanden gescheurd en kan dus helemaal niks.
Vanmorgen naar de huisarts en vervolgens weer naar het ziekenhuis geweest maar het gaat dus nog wel even duren. De komende 1,5 week mag hij helemaal niks doen. Alleen maar zitten met zijn been omhoog en verder niks noppes nada.
Daarna? Hopelijk intapen, de zwelling moet eerst weg. Ben er voorlopig dus nog wel even druk mee.
's Morgens eerst mezelf douchen en aankleden, dan onze zoon van 1 jaar, dan hond gauw uitlaten, stofzuigen, ontbijten met mijn zoon, vaatwasser, haar drogen, mijn man douchen en aankleden, ontbijt maken voor mijn man etc etc… tussendoor continue met ice-packs wisselen, eten en drinken geven, een eigenwijze peuter van 1 proberen te hanteren (slaapt weer eens heel slecht op het moment) eten koken, hond weer uitlaten, de boodschappen, mijn zoon in bad doen en naar bed brengen etc etc… Kortom kei-druk! En dat terwijl ik zo moe ben dat ik wel kan huilen. Vannacht weer 2 keer eruit geweest voor de kleine, denk dat ie eng droomt ofzo dus speen, knuffel en kusje en dan weer slapen maar toch, het onderbreekt je nachtrust wel. Mijn bekken speelt weer eens lekker op net als mijn nek en ik weet gewoonweg niet hoe ik dit vol moet houden… zeker als je bedenkt dat ik er pas 2 dagen op heb zitten nu op deze manier.
's avonds weet ik van ellende niet meer waar ik het moet zoeken als ik de kleine in bad moet doen en naar bed moet brengen. Hij is zo zwaar gewoon om te tillen dan…
En op mijn moeder hoef ik ook al niet te rekenen want die meent dat omdat ze het zelf zwaar heeft (heb alleen nog maar een thuiswonend zusje van 12 waar ze zogenaamd druk mee is…) ik het ook maar alleen moet zien te redden.
In plaats dat ze nou aanbiedt om even op te passen ofzo… nee dat kan allemaal niet hoor want ze ‘moet nog zoveel doen in huis’. En begrip? Nee hoor!
Dát vind ik nog het ergste, dat ze nieteens begrip toont voor dat het voor mij ook allemaal k… is, nee ze is zelf natuurlijk NOG vermoeider… pfff
Ik loop op mn tandvlees en dacht vanmorgen zelfs even van laat er nu maar wat gebeuren, dat ik omval van vermoeidheid ofzo, of laat het stoppen want dit gaat gewoon niet langer zo…
Sorry dat ik (weer) zo loop te klagen hoor maar moet gewoon ergens mijn ei kwijt…
If it’s happening now, we’re going to deal with it now!