Mijn dochter is nu 15 weken oud en heb steeds het gevoel dat ze alles niet echt kan verwerken. We zijn er voor 5 weken geleden er achter gekomen dat ze het kiss sundroom heeft en is inmiddels nu 4 x behandeld door een chiropractor. Het gaat nu stukken beter met haar. Ze is begonnen te lachen en te brabbelen vanaf het moment dat zij behandeld is. We kwamen er ook achter dat ze meer structuur nodig had. Het slapen en voeden moet allemaal niet te rommelig gaan want daar doet ze het niet goed op. vaste tijden en gewoontes zijn het beste. Je zal denken nou super alles gaat goed! Ik maak me zorgen om het feit dat mijn dochter helemaal niet reageerd als er iemand naar haar lacht of met haar aan het brabbelen is. als ik met haar weg ben naar een supermarkt of iets dergelijks dan is ze vaak aan het huilen. Als ik dan thuis kom verbeeld ik me het misschien dat weet ik niet zeker maar vind ik dat ze slecht slaapt. Ze is ook 3 weken te vroeg geboren. Ik zou graag willen weten wie ervaring heeft met baby’s die overgevoelig zijn voor prikkels. die het misschien helemaal nog niet aankunnen om de wijde wereld in te gaan en de indrukken niet kunnen verwerken.
liefs een bezorgde cenna