Kan ik iemand blij maken met

Babykleertjes en of bedlinnen voor een spijlenbedje ??? Ik heb inmiddels zoveel van dat spul hier liggen en dat terwijl ik net 5 zakken in de kledingcontainer heb gedaan. Ik kan het eventueel dan meenemen naar de meeting en hoef er natuurlijk niets voor te hebben.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 11 Mar 2005 15:40:17

Wanneer hoe en wat is deze meeting. Heb wat gemist geloof ik.

Wat voor maten heb je in kleding en is het specifiek meisjes kleding of heb je ook jongens?

Er is een topic over de meeting!
Enne…anders kan Astrid de kleding aan mij meegeven (in noodgevallen) want jij woont toch bij mij in de buurt. Kan je het bij mij ophalen.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 18 Mar 2005 15:24:12

Ik heb geprobeerd te zoeken naar de topic. Heb alleen iets over 1 mei gevonden, maar niet iets anders, de beginnende post. Enig idee waar ik ongeveer zou moeten zoeken. Kan ook verkeerd gekeken hebben, lol.

Dat is inderdaad waar, als ik weet wat voor soort maten het zijn en of het unisex of jongens kleren zijn, dan is dat zeker een idee.

Bedankt Bianca.

Er zit wat beddengoed bij voor een spijllenbedje ( geen wiegje dus ) en verder voor allebei iets in de maten 56 tot 68 geloof ik.

Ik heb een spijlenbedje, nooit een wieg gehad. En maat 68 is altijd handig. Dus als Bieb het eventueel mee zou kunnen nemen.

Heb nog niets over de meeting gelezen, behalve de post van 1 mei. Wat is de bedoeling met deze ontmoeting? Of is het meer voor de dames die elkaar al langer kennen?

Hoi Carina,

We hebben eind oktober (afgelopen jaar) voor het eerst een meeting georganiseerd.
En dat is ons zo goed bevallen dat we er nu weer één aan het organiseren zijn.
Waarschijnlijk wordt dat idd 1 mei.
De locatie daar zijn we nog niet helemaal over uit, maar in principe ergens in de buurt van Utrecht/Amersfoort.
En die topic die jij gezien hebt is idd de enige topic die er bestaat over de meeting.
Er is ook een Poll gemaakt (zie het rose “blokje” hier rechtsboven). Maar dat was om de datum te prikken.

Dank je Bianca. Utrecht/Amersfoort is niet ver bij mij vandaan ook. Lijkt me best leuk, alleen ik rij geen auto. Komen de mannen ook mee? En ben ik eigenlijk wel uitgenodigd???

ja carina ,ook de mannen en kinderen komen mee .en we maken er een gezellige boel van

groetjes marielle mama van tanja

Mwah…mijn man moet er nog ff over nadenken geloof ik
Hangt er ook erg vanaf of hij een nachtdienst heeft gehad hoor!
Maar anders neem ik gewoon mijn tante weer mee. Die vind het vast hartstikke leuk

En of je uitgenodigd bent?
Hahahaha, wat mij betreft mag je komen hoor
Het is gewoon bedoeld om elkaar nu eens in het echt te zien, live met de kids erbij zeg maar
Alleen een aantal van ons hebben elkaar dus al ontmoet in oktober (foto’s hiervan staan trouwens op de site)

Nou wat ik heb zal ik graag meenemen, dan kun je thuis zelf uitzoeken wat je wil en voor de rest moet je dan maar zlef een bestemming kiezen als je wilt.

Sorry dat het even geduurd heeft voordat ik weer geantwoord heb, maar ik had mijn schoonouders en een tante over uit Schotland, van Zondag tot Woensdag, dus heb weinig achter de computer gezeten.

Heb het nog niet eens gehad over de mogelijkheid met mijn man, om ergens heen te gaan. Maar het lijkt me erg leuk. Ik heb over het algemeen Internet vrienden uit Amerika en zo, dus weinig kans dat ik hun ooit zal ontmoeten.

Maar zodra er meer details zijn over het gebeuren zal ik het jullie nog laten weten of we komen.

Bedankt Astrid voor de dingen die je mee zult nemen.

GROETJES

Ikke neem mee wat ik over heb en dan moet je het zelf aar even uitzoeken en de rest maar naar een doel doen of zo. Ben blij dat ik het voor je kan meenemen.

OK Prima. Misschien tot ziens.