Kan iemand mij helpen

Een goede vriendin van mij zit momenteel financieel in zo’n slechte situatie dat ze gewoonweg echt geen geld heeft voor kleding voor haar kleintje. Ik zou zo graag wat voor haar willen doen en ik koop ook wel is wat voor haar maar een complete wintercollectie kan ik ook niet betalen zeg maar. Het gaat om jongenskleding in de maat 98 en dan vooral broeken. Natuurlijk wil ik de verzendkosten betalen.
Dit is echt niet voor mezelf want rens heeft pas maat 86/92. Dus heb je wat liggen waar je niets meer mee doet maar wat nog wel in goede staat is, dan zou je er een klein jongetje en zijn moeder ontzettend blij mee maken

@kimmetje ik weet eigenlijk niet of ik dit mag vragen hier, maar als het niet mag dan kun je deze topic weghalen toch?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sorry, ik kan je er niet aan helpen. Heb zelf een dochter en die zit net in maat 86. Hoop dat je heel veel reacties krijgt en dat de zoon van je vriendin goed de winter door komt.

Heb je ook al eens bij de lege knip gekeken?? Misschien hebben ze daar voor weinig geld nog mooie kleren liggen.

Succes met je actie

Lilypie Second Birthday tickers

Dank je, ik zal eens kijken.

groetjes Ramona

Moeilijke situaties he. Je zou ze zo graag willen helpen …

Helaas hier ook niks wat ik voor je kan doen in deze situatie. Jurian zit nog met broeken in 80. En wat hij nu heeft slijt hij heel hard door ermee over de grond (speelkleed met autos) te kruipen.

Wij hebben hier een winkel van het Rode kruis. Ook tweedehands kleren. Ik breng daar de kleren van Sarah die ik niet wil bewaren.
Ze controleren alles en als er al een knoop vanaf is, gaat het niet in de verkoop. Alles kost daar 50 cent, een euro, 2 euro, heel weinig.

Heel erg vervelend voor je vriendin. Het is dat ik een meisje heb met maat 74, anders had ik je wat opgestuurd.
Ik hoop dat het lukt met anderen.
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

marktplaats kun je misschien ook nog op kijken. bv partij kinderkleding maat 98.
Staan soms ook hele goeie en mooie dingen op.

Lilypie Second Birthday tickers

Ik weet niet of ik het hier mag noemen, maar ik gok het erop… op de site van babybrabbel, worden regelmatig GRATIS (tegen verzendkosten) of goedkope 2e hands kleren aangeboden. De meeste kleren zien er nog super uit en is vaak ook nog merk! Misschien een idee!!!

Allemaal bedankt voor het meekijken, ik ga zeker even op die site kijken

Ik neem morgen een duik in de bende op zolder! Ik krijg zelf veel kleertjes van kindjes waar ik op heb gepast en waar mijn zusje op past. Maar Joey en Jessey worden ook gruwelijk verwend door opa’s en oma’s en ooms en tantes met nieuwe kleren, dus die tweedehands blijven hier maar liggen. Het is wel veel meisjesspul, maar ik ga kijken of er bijvoorbeeld spijkerbroeken of truien bij zitten die jongens ook aan kunnen hebben!

Groetjes Anouk

Ik heb net al het grote spul wat ik zelf niet mooi vindt naar zolder gedaan, ik zal vanmiddag even kijken voor je of er iets bij zit!
Je hoort het van me…

Liefs, Melanie

Ons manneke is die maat net voorbij. Dus ik ga eens wat snuffelen voor je.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ramona ik heb hier heel wat kleding vooral veel spijkerbroeken in die maat! het zijn er teveel denk niet dat Meric alles aan kan dus ik kan je wel wat toesturen als je dat wilt wil je mij dan je adres doorgeven via mijn mailadres? dan stuur ik van het weekend wel alles op! heb ze ooit kado gekregen en het is echt een berg aan kleding hoop je vriendin hiermee blij te maken!

Ik kan je er ook niet aan helpen maar wil wel even zeggen dat ik het heel lief van je vind.

Liefs Michelle

Lief dat je zo meedenkt met je vriendin en deze bron aanboort, zou ik ook doen!

Zo te lezen zijn er wel een paar dames die wellicht kunnen helpen. Heb zelf een dametje in maat 86, dus aan mij heb je weinig!

Succes, vooral voor je vriendin!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

ik zal dit weekeind even kijken wat ik heb liggen want ik had de bazin van mijn man beloofd om kleren mee te brengen maandag voor de jeugdzorg waar haar man dan weer erkt maar omdat mijn kleintje nu 92 heeft denk ik niet dat ik heel veel zal hebben.

before you judge me, try hard to love me

Wat een super lief idee van jou zeg. Helaas kan ik je ook niet helpen. De onze zit net in maatje 92…

Heb je al gekeken op de gratisoptehalen site? Daar worden ook regelmatig partijen kleding aangeboden.

Succes met verzamelen maar als ik zo al die reacties lees, kom je al een heel eind

Ramona, ik zal morgen even op zolder zoeken, ben er gister niet aan toegekomen!

Liefs, Melanie

Wauw he, af en toe kijk ik even hier, vind het echt jammer dat ik een meisje heb met maat 74…
maar sjonge jonge jonge
WAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL LIEF!!!
Ik ben echt ontroerd.

Dikke kus voor alle lieve Ikke benners.
(ook al heb ik er niets mee te maken, vind het toch gaaf)

@mellanie is goed hoor.

Vind jullie ook allemaal heel erg lief.

groetjes Ramona

mmmmh helaas heb ik niet veel in die maat dus ik kan je spijtig genoeg niet verder helpen , maar gelukkig zijn er al wat ikkebeners die je wel kunnen voorzien van kleding.

before you judge me, try hard to love me