Kan iemand een witte jeans gebruiken?

In het voorjaar heb ik voor Eva een leuk wit spijkerbroekje gekocht bij de HEMA, maat 86. Het is echt een hip broekje. Ik heb het in 80 in het rose en het valt mooi strak. Geen skinny, maar wel al als een echt jeansje zeg maar. Ik dacht dat ze wel in 86 zou passen, maar helaas…de broek hangt nog steeds ongedragen in de kast en ik denk ook niet dat het nog gaat lukken deze zomer. Hij was maar 12,95 geloof ik, maar ik vind het zonde als 'ie niet wordt gedragen. In de winter doe ik geen witte broek aan…Dus…Is er een mama die 'm wil hebben? Gratis en voor niks?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Maar lieve schattebout, je kunt hem toch zwart verven? Of een andere kleur die in de winter wel kan?

Ik heb dat laatst gedaan met een wit tuniekjurkje waarvan ik eigenlijk wel wist dat ik het de jongste niet aan zou geven omdat dat modelletje haar in het wit niet zou staan.

Zwart geverfd met zo’n wasmachine-verf en ze heeft een superleuk jurkje! Witte legging eronder en klaar is Klara!

Je kunt tot 600 gram textiel met 1 zo’n verpakking verven, dus als je zelf nog witte kledingstukken hebt die je beu bent maar die je in het zwart ofzo wel weer tof zou vinden, gooi je die erbij!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Jul 2010 00:01:35

Goeie tip Sje! Ik zie dat er ook geen mama’s zijn die 'm nodig hebben, want verder nog geen reacties. Het moet ook maar net een kindje zijn dat nu 86 heeft he en ik geloof dat de meeste leeftijdgenootjes van Eef al in 92 zitten qua broekje? Ik denk dat ik 'm dan misschien dinkerblauw ga verven! Ik ken die pakjes Dylon, zal eens kijken naar een leuke kleur! Ik was er zelf niet opgekomen!

Altijd fijn om een blonde Sje in de groep te hebben die meedenkt!

Knalroze is ook leuk! Of paars! En wie weet kom je in de winkel inderdaad nog op briljante kleur-ideeën!

Laat even weten wat het geworden is he?!

Groetekes, Sje

@ Rainbow Morgan heeft dezelfde in het roze en daar is ze al bijna uit inderdaad

Groetjes,

Michèle

Overigens kan lichtroze makkelijk doorgedragen worden in de winter (met zwart, donkerbruin of kakigroen), en als het broekje daarna nog steeds past, kan ze er weer de lente/zomer mee in!

Groetekes, Sje

klinkt leuk rainbow, ik wil m wel hebben

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Mutske!

Groetekes, Sje

Die rose heeft Eva ook in 80, maar nu het zo heet is doe ik haar meer katoenen broekjes aan (en korte broekjes). Ik ga eens kijken welke kleuren er allemaal zijn, maar voor de zekerheid ga ik de broek toch maar even passen. Als 'ie in de taille redelijk zit en maar 1x omgerold hoeft te worden, hou ik 'm misschien voorlopig even wit? Ik haal de jeans van Eef vrijwel altijd bij de HEMA. Ze zitten hartstikke goed en kosten ook niet al te veel!

Morgan heeft de hare nu ook niet aan hoor sterker nog ze heeft de afelopen twee dagen even wat aan gehad om boodschappen te doen en de rest van de tijd loopt ze in der luier of in der blote kont. Ik heb in tijden nie zo weinig was gehad van der

En ik ken ze ik heb ze ook van de hema. 12.50 zijn ze.

Groetjes,

Michèle

@Sje…ikke???

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja jij, jongedame!

Groetekes, Sje

Eef loopt ook vrijwel constant in d’r luier. Vindt ze heerlijk! Ze wil haar kleren ook echt uit en ja, waarom niet he? Wij liepen hier daarstraks zo bij: papa in zijn boxershort, Eva in haar luier en ikzelf in een onderbroek en hemdje. Niemand die het ziet en zo stonden wij voor de ventilator!

Onze meiden lopen ook al het hele weekend in badpak of onderbroek. Het is zo warm. Pure onzin om ze in kleertjes te hijsen. Ze vinden dit heerlijk zo.

Groetekes, Sje

Als het aan Morgan ligt loopt ze in der blote bips maar mamma heeft geen zin de hele dag met een dwijl achter der aan te lopen gezien ze totaal geen interesse in der pot of de wc heeft.

Groetjes,

Michèle

Ja bakmama heeft gelijk, hier paste ze sommige dingen ook weer omdat ze geen luier aan had! Zijn dan wel van die broekjes die op de kuit vallen, maar scheelt toch weer een hoop inkopen!

Ja, mijn collega zei dat ook. Ik denk dat de broek in het wit toch het leukst is, dus ik wacht maar even met verven. Ik denk dat Eef’s benen niet meteen de lucht in zullen schieten. Misschien dat het broekje zonder luier (ervan uitgaande dat ze volgend jaar dan zindelijk is) ook nog wel in de taille past. En anders gaat het naar een goed doel!