Kan iemand een tip geven!

Hoi allemaal,
Mijn dochter charissa is nu 20 maanden, en sinds een maand wil ze in de ochtend geen eten meer, en ook tussen de middag een probleem. Ik geef er nu smorgens een fles met verdunde brinta zodat ze het toch binnen krijgt en tussen de middag een potje warm eten. Ze valt niet af en is ook erg levendig maar toch maak ik me wel zorgen. Hebben jullie tips zodat ze weer gaat eten zoals het was!!!

Liefs brenda

bjoziasse

Ik denk dat het een periode is die vanzelf weer over gaat. Hier gaat het ook zo momenteel. Joël eet een paar stukjes brood en hoeft dan niet meer. Met pap ofzo hoef ik echt niet aan te komen. Het ontbijt rond ik gewoon af en dan krijgt hij iets gezonds als tussendoortje of ontbijtkoek ofzo. Tussen de middag hetzelfde. Het is brood, evt iets van fruit en zo niet, dan krijgt hij niks anders. Tussendoor een biscuitje, komkommer, olijven, fruit, rozijntjes o.i.d. Gelukkig eet hij meestal 's avonds wel goed en vooral een grote toet na!! (verder drinkt hij nooit melk dus toetje krijgt hij veel). Snoep krijgt hij sowieso nooit van mij. Zo doe ik het. Succes met Charissa!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dank je wel lucht wel een beetje op. Ik geef charis ook fruit tussendoor en dat lust ze graag. Ook s`avinds eet ze gelukkig veel en echt snoep krijgt ze zelden liever een koekje of een plakje worst of kaas. Nogmaals bedankt.

Liefs brenda

bjoziasse

Is goed hoor! We zijn er toch voor elkaar hier?!
Hopelijk waait het snel weer over. Het is toch een hele uitdaging he, het ouderschap? Steeds sta je weer voor verrassingen.
Ik ben trouwens blij dat het avondeten over het algemeen wel goed gaat. Het gebeurt wel eens dat Joël iets niet lust (of zo lijkt het). Dan vind ik het niet moeilijk hem een keer iets anders aan te bieden, zoals een boterham, of restje ander eten ofzo. Ik lust tenslotte ook niet alles. Ik heb als regel gesteld dat als hij drie avonden niet mee wil eten, hij niks anders krijgt. Het is nog nooit twee avonden achter elkaar gebeurd, dus we hoeven ons (nog) niet druk te maken. Ik ben wel erg benieuwd of hij ook erg last krijgt van de peuterpuberteit. (op dit gebied)
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja we zijn er inderdaad voor elkaar. En ben een jonge moeder dus het si best moelijk af en toen. Mijn moeder staat ook wel klaar voor me maar het is fijn als je hoordt dat het niet alleen bij mijn kleintje is. Voor de rest hoef ik me geen zorgen over haar te maken want met de ontwikkeling zit het heel goed, ze doet dingen en praat voor een kindje van 2 en een half jaar. En het zal inderdaad wel aan de peuterpubertijd liggen.

Liefs brenda

bjoziasse