Kan hier zo boos om worden!

Alweer ouders die hun kids in de auto laten zitten:

Ik kan hier zo boos om worden, denken die ouders niet na? blijkbaar niet als je nagaat dat de vader pas na 1,5 uur nadat de kinderen bij het politie bureau waren, op kwam dagen. Het boeit die ouders blijkbaar niet wat er met hun kinderen gebeurd, die ouders zijn het niet eens waard om kinderen te krijgen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

jeeeeezus helemaal gestoord zijn die!!!
het is niet 1 minuutje even snel een brief in de brievenbus stoppen, of even bij iemand aanbellen om wat te vragen nee verdorie anderhalf uur!!
ik vind dit echt gestoord hoor! en inderdaad, ze zijn het niet waard kids te krijgen…

a, 1,5 uur voordat die vader bij de politie kwam he, nadat ze de kidneren eruit hebben gehaald, de vraag is natuurlij khoe lang die kinderen in de auto hebben gezeten, want dat staat niet in het artikel, maar als je die tijd plus anderhalf uur er bij op telt, dan wortd je toch gewoon misselijk bij het idee, dat er ouders zijn die al hun kinderen zo express lang in de auto laten en met dit weer ook nog!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ja het is gewoon te ziek voor woorden! als ik naar het tankstation moet kijk ik al constant bij het winkeltje uit het raam of ie nog wel goed zit enzo. en dan te bedenken dat er dan nog een chaufeur bij in de auto zit
ja sorry hoor ik kan echt op geen enkele manier begrip voor dat soort mensen opbrengen. wat een treurig zooitje.
ik bedoel, ik weet niet of een vader minder gevoelig is qua aanvoelen van dingen dan een moeder. ik snap niet dat je als moeder (kan niet over vaders spreken omdat ik geen man ben) niet aanvoelt dat je kind in nood verkeerd na je eigenste domme actie met hun domme hoofd…

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Aug 2011 18:09:19

Mijn man zei (en zegt nog steeds): je laat dat kind van ons nooit maar dan ook nooit maar één seconde alleen in die auto hoor!
En dat doen we ook niet. Ook niet als ik bij een benzinepomp moet betalen ofzo, hij gaat mee. Er zal maar een auto tegen onze auto aanrijden of ik zal maar onwel worden…hoe weten zij dan dat ik die ene ben van die auto met dat kindje er in?

Ik snap ook niet dat er ouders zijn die het wel kunnen. En bij deze kinderen was er eentje van twee weken oud, zo sneu!!!

@Freubeltje: ik heb geen auto, ik zei ook dat de chaufeur dan gewoon voorin zat maar dat was een bij wijze van spreken, dat als ik bij het benzine station ga betalen en rico laat zitten (wel met iemand erin dus) dat ik zelfs DAN nog ga kijken of het wel goed is. snapje? En als ik een brief zou moeten posten bij de brievenbus parkeer je eigenlijk langs de brievenbus dus dan ben je er hooguit 5 seconde uit Mijn punt was dus dat je altijd oplettend moet zijn, ik kan niet begrijpen dat iemand anderhalf uur zijn kind alleen laat. nog 2 minuten nee. brr. er zou maar is wat gebeuren

@ Inge
Ik refereerde niet aan jouw autoverhaal toen ik dat van die benzinepomp schreef

Ik snap deze mensen niet, deze kinderen hadden dood kunnen zijn. Ik vraag me af wat pa en ma aan het doen waren.

Groetjes,

Michèle

@Freubeltje; ohw haha ik dacht dat je op mijn bericht reageerde niet als aanval naar mij toe hoor maar gewoon als normale reactie

@Michele: inderdaad… dat vraag ik me dus ook af.

Ongelooflijk, hoe simpel kan je zijn?!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik had het idd ook al gelezen.

Echt waar ik begrijp dat echt niet. Je moet er toch niet aan denken wat er ondertussen kan gebeuren. Je hebt er genoeg gekken tussen zitten die er alles aan doen je auto open te krijgen en je kids mee te nemen. Regel dan gewoon oppas als je echt iets wilt/moet doen waar je kinderen niet bij kunnen zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Kinderbescherming op afsturen, wat een belachelijk gedoe!

En dan te bedenken dat dit regelmatig het nieuws haalt. Weet niet of jullie het hebben gelezen laatst maar er was een stel die 3 jonge kindjes op een boot achter liet, geloof een baby, peutertje en kleutertje … het is dat andere opvaarders van een passerende boot de kindjes hoorde huilen en de kustwacht alarmeerde. Echt te idioot voor woorden om die kindjes achter te laten, schandalig!