Kan gebeuren maar wel vervelend hoor!

Toen Peter vanmorgen om 12 uur Stephan uit school haalde kwam de juf naar hem toe.
Er was een ongelukje gebeurd.
Stephan was bij het buitenspelen met een auto (waarschijnlijk zo’n grote waar ze zelf op kunnen zitten) tegen een meisje aangereden.
Precies tegen haar hoofd.
Resultaat: gat in haar hoofd
Pfff…
Ze is naar de dokter geweest met een juf en daar hebben ze het "gelijmd"
Haar ouders waren niet te bereiken (tsja, dat is dan hun “fout” hoor, kan ik niks aan doen maar wel sneu voor dat meiske)
Maar goed, Stephan had het dus niet expres gedaan.
Het was echt per ongeluk gebeurd en dat zei de juf ook, dat dat soort dingen kunnen gebeuren.
Maar ja, lullig is het wel hoor
Stephan vertelde thuis dat hij nog eventjes met een andere juf had gepraat.
Toen ik vroeg wat ze gezegd had zei hij: “gelukkig was het maar een kleine pleister” En: "het ging heeeeeelemaal niet expres, dat kan gebeuren"
Hihi, zo te horen heeft die juf hem dus een beetje gerustgesteld.

Tussen de middag thuis heeft hij uit zichzelf snel een hele mooie kaart gemaakt voor dat meisje.
En ik had nog een leuk kleinigheidje liggen dat hij aan haar zou geven dan 's middags.
Maar toen we op school kwamen (hij had kerstviering op school dus ik was mee) bleek dat dat meisje inmiddels naar huis was.
Ze hadden haar ouders eindelijk kunnen bereiken en dat meisje had op school nog overgegeven…hersenschuddinkje dus

Nou ja…kan me er rot over blijven voelen maar het zijn inderdaad dingen die kunnen gebeuren.
Pffffffffffffffff
Gelukkig heeft Steef wel heel lief gereageerd door die kaart etc.
Dat arme manneke zat er zelf ook best mee hoor. Hij was heel erg geschrokken.
En dan zit er nog een leuk jochie in de klas die had gezegd dat hij (dat jochie dus) later politie agent werd en dat hij dan Stephan naar de gevangenis ging brengen.
Tsja, moet je net Steef hebben, die voelde zich al rot…
Nou ja, ik heb het uit zijn hoofd weten te praten dat hij naar de gevangenis moet

Was me wel een dagje vandaag…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 22 Dec 2005 19:45:02

Achhhhhh Nou das altijd rot hoor, maar inderdaad kan gebeuren…

Heb je geen telefoon nr van die mensen? zou ik gewoon even bellen om te vragen hoe het gaat, vinden ze vaak wel fijn

en geef Steef een hele dikke knuffel…

Tries

Ahhh wat sneu en verschrikkelijk vervelend voor haar maar ook voor steef!
Nah wat een vervelend jong om dat ze te zeggen over de gevangenis zeg!
Ik zou idd ff een telefoonnummer vragen ofzo? Ik voor jezelf ook fijner lijkt me zo vlak voor de vakantie…

Groetjes Nathalie & Co

Achhh wat sneu allemaal, inderdaad voor het meiske en zeker ook voor Steef. Tja dat zijn van die ongelukjes die zo maar snel kunnen gebeuren en waar niemand iets aan kan doen. Erg rottig ook dat je niemand kan bereiken als zoiets gebeurd met een kindje, is voor het kind ook niet fijn. Nou Stephan, je kon er niks aan doen hoor en je bent hartstikke lief dat je een kaart voor dr gemaakt hebt. En de gevangenis… nou nee hoor daar kom jij echt niet in voor zo`n ongelukje. Dikke knuffel…

ow wat zielig voor beide partijen seg!!! erg voor dat meisje,ma dat zijn nu eenmaal ongelukjes die gebeuren… wat zal hij zich rot gevoeld hebben! gelukkig dat de juf hem al wat gerust gesteld had arme vent!
hopelijk weet je vlug hoe het met het meisje is! trouwens super lief van stephan dat hij een mooie kaart voor der maakte!

liefs jessica, &

Ik was vanmiddag met Steef even in de albert heijn en Peet wachtte in de auto.
Toen belde het meisje op zijn mobiel (we waren natuurlijk niet thuis en op onze voicemail staat het mob. nummer)
Peet heeft toen ook even de moeder gesproken en gezegd dat hij Stephan zou laten terugbellen naar haar dochtertje.
Hij had aan de moeder alvast gevraagd hoe het ging en ze zei dat haar dochter alweer gewoon speelde en het dus heel goed ging (pffff…gelukkig! )

Maar goed, Stephan heeft thuis dat meisje gebeld en samen hebben ze wel 10 minuten gekletst hahaha!
Lachen joh, 2 van die kleutertjes

Dus…gelukkig is het meegevallen!

O ja, dat meisje belde n.a.v. zijn kaart en kadootjes Ze vertelde aan Stephan dat het goed ging enzo Lief hoor.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ahhh gelukkig maar!
Kan stephan met een goed gevoel vakantie vieren

Groetjes Nathalie & Co

OOOOOOOOO liefffffffffffff

ach gossie,ja dan kunnen zich heel rot voelen dan he wat er dan gebeurd is…maar stephan ik vind het heel leif wat je heb gedaan hoor een mooie kaart gemaakt voor het meisje

gelukkig dat het goed gaat met het meisje

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ochhhh super!

Tries

Wat is het toch een verschrikelijke lief joggy wat je heb Bieb! wees er maar zuinig op.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Gewijzigd door - MJ op 01 Jan 2006 09:12:53