Toen Peter vanmorgen om 12 uur Stephan uit school haalde kwam de juf naar hem toe.
Er was een ongelukje gebeurd.
Stephan was bij het buitenspelen met een auto (waarschijnlijk zo’n grote waar ze zelf op kunnen zitten) tegen een meisje aangereden.
Precies tegen haar hoofd.
Resultaat: gat in haar hoofd
Pfff…
Ze is naar de dokter geweest met een juf en daar hebben ze het "gelijmd"
Haar ouders waren niet te bereiken (tsja, dat is dan hun “fout” hoor, kan ik niks aan doen maar wel sneu voor dat meiske)
Maar goed, Stephan had het dus niet expres gedaan.
Het was echt per ongeluk gebeurd en dat zei de juf ook, dat dat soort dingen kunnen gebeuren.
Maar ja, lullig is het wel hoor
Stephan vertelde thuis dat hij nog eventjes met een andere juf had gepraat.
Toen ik vroeg wat ze gezegd had zei hij: “gelukkig was het maar een kleine pleister” En: "het ging heeeeeelemaal niet expres, dat kan gebeuren"
Hihi, zo te horen heeft die juf hem dus een beetje gerustgesteld.
Tussen de middag thuis heeft hij uit zichzelf snel een hele mooie kaart gemaakt voor dat meisje.
En ik had nog een leuk kleinigheidje liggen dat hij aan haar zou geven dan 's middags.
Maar toen we op school kwamen (hij had kerstviering op school dus ik was mee) bleek dat dat meisje inmiddels naar huis was.
Ze hadden haar ouders eindelijk kunnen bereiken en dat meisje had op school nog overgegeven…hersenschuddinkje dus
Nou ja…kan me er rot over blijven voelen maar het zijn inderdaad dingen die kunnen gebeuren.
Pffffffffffffffff
Gelukkig heeft Steef wel heel lief gereageerd door die kaart etc.
Dat arme manneke zat er zelf ook best mee hoor. Hij was heel erg geschrokken.
En dan zit er nog een leuk jochie in de klas die had gezegd dat hij (dat jochie dus) later politie agent werd en dat hij dan Stephan naar de gevangenis ging brengen.
Tsja, moet je net Steef hebben, die voelde zich al rot…
Nou ja, ik heb het uit zijn hoofd weten te praten dat hij naar de gevangenis moet
Was me wel een dagje vandaag…
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Gewijzigd door - Bieb op 22 Dec 2005 19:45:02