hoi hoi
sorry ma moet ff mijn verhaal kwijt! ik heb al een paar weken de indruk dat ik totaaal geen controle meer heb over stefke,het gaat gewoon van kwaad naar erger hij luisterd echt totaal niet en is zelfs gewoonweg onbeschoft en echt stout… hij is mij volledig aant uittesten tot hoever hij kan gaan… het is zelfs al zo ver gekomen dat de mensen rondom mij zeggen dat ik echt een stout kind heb en er iets aan moet doen ma eerlijk waar ik weet niet meer wat!! hij vliegt hier gewoon door het huis op springt op de zetels als ik zeg dat hij moet stoppen,doet hij net alsof hij me niet hoort,als ik na hem toe ga en probeer op ooghoogte hem uit te leggen dat het niet kanlacht hij me gewoon uit in mijn gezicht. als ik me dan boos maak wordt hij zo boos hij gooit zich dan op de grond en schreeuwd verschrikkelijk hard… zijn eten spuwd hij gewoon uit waar hij staat… als hij zijn zin niet krijgt gooid hij met dingen na me of probeerd me te bijten ,schoppen of slaan. hij doet mt opzet de hond pijn, trekt aan lars… tja gewoonweg hij doet waar hij zin in heeft en echt nisk anders wil hij niet dat hij wordt aangekleed ja geloof me maar dan ben ik dus een half uur bezig met hem toch aan te kleden… hij vraagt een koekje,jkrijgt een koekje bijt er een keer in gooid het op de grond en wil een appel hij krijgt een appel bijt er een keer in en wil een nieuwe koek als ik dan weiger en zeg dat hij eerst moet opeten wat hij heeft dan wordt hij echt hysterisch… ik heb al van alles geprobeerd ma niks lukt op de kamer zetten,in de hoek staan,tik op handen of billen gewoon negeren niks doet wat af… ben echt teneinde raad en voel mij een mislukte mama kan mijn peuter niet aan en heb amper tijd voor mijn baby omdat stef gewoon zoveel aandacht vraagt
sorry is een heel verhaal geworden ma moest het ff kwijt!
liefs jessica, &