Kamertje koelen

hier is het nu ook 30 graden op zijn kamertje. Heb maar even alle ramen opengezet boven en bij ons op de kamer de ventilator aan. Maar denk dat er niets anders opzit dan een airco aanschaffen…

22-12-2009 colin geboren

quote:
hier is het nu ook 30 graden op zijn kamertje. Heb maar even alle ramen opengezet boven en bij ons op de kamer de ventilator aan. Maar denk dat er niets anders opzit dan een airco aanschaffen...

22-12-2009 colin geboren

Dat helpt dus ook alleen maar op het moment dat hij aan staat. Als je hem uitzet is het binnen “no time” weer op de oude temp. En een airco mag natuurlijk niet aan als je ligt te slapen.

Senne heeft vanmiddag d’r inentingen gehad bij het cb… nu koorts… zo sneu, zeker met deze warmte… Ze heeft zichzelf in slaap gejengeld.
Ik kon ook niets meer goed doen en ze is op van de slaap…

Groetjes van Sascha en Senne

Hier ook een kamertje met 29 graden… Onze arme Lotte is nat van het zweet. Ik heb ook overdag alles potdicht en 's nachts (de zon komt op in haar kamer en is daar tot net na de middag) het raam op een kier. Heb nu voor het ene raam (dakraam) een laken aan de buitenkant gedaan, binnenin zit een verduisterend gordijn maar dat zit aan de binnenkant en helpt dan weinig tegen de hete zon. Het raam wordt zo heet als het maar kan en geeft ENORM veel warmte af. Hoop dat het laken iets helpt.
Hoe kleden jullie de kinderen met slapen als het zo heet is?

quote:
Hoe kleden jullie de kinderen met slapen als het zo heet is?

Ik heb Senne alleen in een romper korte mouw zonder slaapzak. Ze speelt wel wat langer in bed dan met slaapzak maar wil het haar niet aandoen om ook nog in een slaapzak te slapen.

Hier heeft het net geregend dus is het buiten wat afgekoeld. In Senne d’r kamer is het nu 25 graden. Heb nu dus even de ramen op een kiertje open gezet boven…
Wel in de gaten houden of ze niet snel afkoelt want ze ligt te slapen.

Groetjes van Sascha en Senne

Hier nu ook bloedheet en wordt er niet minder op deze week. Heb nu ook een bak met water in de vriezer staan. Ga straks proberen of ik zo met ventilator zijn kamertje af kan koelen, pfffffffffffffff. Mijn kleine slaapt nu alleen met romper korte mouw en nog wel met slaapzak. Maar ja, heet is het toch. Hoop dat dat met die ventilator werkt.

a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/KMNsp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a

Heb mijn dochter een romper zondermouwen aan en een slaapzak.
O ja ze heeft nog een kort broekje aan ivm haar spreidbroek.
Hier hebben we vanmiddag een verfrissende regenbui gehad en een lekker windje…het is nu 27 graden beter dan gister in ieder geval.
Hier ook de zon op de ramen van 14u tot 21u, bloedjeheet dus. Wij hebben rolluiken besteld maar ja die hebben nog levertijd.
Zal hopelijk schelen, komt de zon tenminste niet meer op de ramen.
Ze sliep net ook gelijk. Ze viel om van de vermoeidheid.

er is nu een airco in de aanbieding bij Hornbach voor 199,-. Eens kijken als ik die op de gang boven zet of dat scheelt. Anders wordt het wel een heel duur grapje. We wonen in een huurhuis (dat we misschien gaan kopen) dus echte grote veranderingen kunnen we niet aanbrengen. Echt vervelend die hitte. Lekker voor ons, maar voor die kleintjes is het niks

22-12-2009 colin geboren