En ze wordt alweer 2 jaar!!! Van harte gefeliciteerd meisje!! Geniet maar van alle kadootjes
Kussies
En ze wordt alweer 2 jaar!!! Van harte gefeliciteerd meisje!! Geniet maar van alle kadootjes
Kussies
Joepieeeee deeeee poepieeeeeeeeeeeeee. En dat je maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel kadootjes krijgt (en geen handschoenen, mutsen, sjaals, sokken, onderbroeken, hemdjes, jurken, maillots, truitjes, jassen, broeken, schoenen… enz, want jij wilt alléén speelgoed natuurlijk! Hihihi ).
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
hieperdepieieiep, hoeraaaaaaaaa!!!
( en Ian steekt nu zijn handjes in de lucht voor jou!!)Gefeliciteerd!!!
iedereen bedankt voor de felicitaties
ons meissie is harstikke verwend
van ons heeft ze een kinderwagen gehad,van dylan een pooh video band
van opa en oma een pooh dvd en centjes
en nog meer pooh knuffels en geld kleurboeken en kleurtjes.
het was echt gezellig en ze voelde zich best jarig die dag,want wie er ook binnen kwam ze rende er op af en zij gelijk ikke kado mijn,mijn hahaha.
de taart vond ze ook lekker had en pooh taart besteld en de 2 kaarsjes blaasde ze ook heel leuk uit.
het feest heeft van 4 tot 8 geduurd alle aandacht was op dat moment ook voor haar,daarna ff bij komen en naar bed.
groetjes bianca
Wat leuk dat het zo gezellig is geweest en ze het zo naar haar zin heeft gehad!!
Alsnog gefeliciteerd trouwens!! (sorry, was even “afwezig” vandaar)
Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)
mijn god SORRYYYYYYYY helemaal over heen gekeken sorry hoor heb het echt niet gezien nog van harte gefeliciteerd en wat leuk dat ze zo verwend is en het naar haar zin heeft gehad heeft ze nog een beetje kunnen slapen?
Liefs Tries hoop dat je het me vergeeft
hahah het is je vergeven hoor
ze heeft heel goed gesslapen 1x wakker geworden,omdat haar slaapzak helemaal om erheen gewikkeld was.
dus geen belevenissen in haar slaap gehad.
groetjes bianca