Kaitlyn ziek+foto

we hadden gezellig visite gisteren avond en ineens hoorde we boven gestommel en lopen,hans zei al hee ze word uit haar eigen wakker om te plassen,maar ineens huilen en gillen was ze naar de douch gegaan om dus in de bak over te geven arm meissie

paar keer heb ze dat gedaan,ik lag er half 2 in vanacht want kwam nog een neefje langs die zomaar met stappen paar rake klappen had gehad dus ja zag licht branden en wilde ff zijn verhaal kwijt

maarja al met al heb ik steeds net een uurtje kunnen slapen en stond kaitlyn weer naast met bed met een bak vol pfffffff

ze is lijk wilt momenteel echt koorts heeft ze niet maar ze heeft giga krampen in haar buik nu arm meissie

vind het niet leuk dat ze het heeft hoor,maar aan de andere kant liever nu als volgende week want dan gaan we op vakantie

Gewijzigd door - bianca4 op 19 Feb 2006 13:12:55

Gossie, arme meid. Overgeven vind ik zowat het ergste wat er is, bah. Hopelijk is het gauw weer over, dikke knuf voor je meissie.

Arm meiske.
Word maar weer snel beter.

Want daar heb je helemaal gelijk in, ze kan beter nu ziek zijn dan op vakantie.
beterschap

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ach, meisje toch… Nou hopelijk is ze dan wel weer voor de vakantie beter!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

quote:
Ach, meisje toch.. Nou hopelijk is ze dan wel weer voor de vakantie beter!

hoop ik wel,anders zou het wel erg lang duren we gaan de 27e weg namelijk

Bianca,Dylan & Kaitlyn

foto zieke kaitlyn,ze leg nu al een uur te slapen,en zoals je kan zien met de ogen half open brrrr vind dat zo eng maarja dat doet ze al vanaf de 1e dag dat ze op de wereld was…ze heb nu ook koorts vanmorgen niet maar net voelde ik en ze gloeid arm poppeke…aalleen zag ik op haar wang allemaal rode vlekjes kleine bultjes ff in de gaten houden

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Och meisje toch.
Van harte beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

arme kaitlyn .heel veel beterschap meisie .hopenlijk ben je gauw weer opgeknapt

groetjes marielle mama van
10-10-01

Och, arme Kaitlyn!
echt sneu…
hopelijk knapt ze snel op!

Groetjes Mariska

Ach wat sneu zeg.
Ze kijkt ook wel erg pips uit!

Hopelijk knapt ze gauw weer op!

Tessie

ahhhhh wat een lievie om te zien!!
nou heel veel beterschap en hopen dat ze opknapt voor dat jullie op vakantie gaan!!
beterschap!!
lieve groet janneke en hannah

Och gossy…ze ziet er echt ziekjes uit, maar toch is het een kanppe meid om te zien zelfs als ze ziek is

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoe is het vandaag met Kaitlyn?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

ff een update,

gisteren avond had ze echt hoge koorts we wilde de hap bellen maarja ze praate was op haar manier levendig dus zetpil en naar bed gedaan,om het uur gekeken en rond 11 uur was ze minder warm gelukkig

ze drinkt gelukkig dit keer wel goed,normaal drinkt ze niet als ze ziek is maar nu gelukkig wel

de nacht is ze heerlijk door gegaan en vanmorgen om half 9 wed ze wakker,geen koorts meer maar lijk wit dat we en buikpijn heeft ze heel erg.

ze leg nu alleen weer voor pampers op de bank,maar ben alleen al blij dat ze niet meer spuugt en dat de koorts nu weg is…

Bianca,Dylan & Kaitlyn

he bah nog niet zo lekker dus .nou ziek maar lekker uit beterschap .hoe is het eigenlijk verder ,moet ze nog steeds naar die dokter in het ziekenhuis ???

10-10-01

nee dat hoef niet meer marielle ,ik moet me steeds melden bij ha als het fout gaat en als hun denken dat ik weer daarheen moet dan moeten ze bellen…vind het raar want het gaat nog steeds niet goed

moeten afbouwen met medicatie en het gaat gelijk fout ze poept weer niet elke dag en gevolg keiharde drollen en zo dik dat wij zelfs auw moeten zeggen

toch zielig,maar was de bedoeling deze week naar ha te gaan,maarja ze is ziek
maar probeer ff voor vrijdag nog er tussen te komen,want ze heb ook weer erge exceem,dus je begrijp gaat dus niet lekker zo met haar baal ervan hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jee dat is toch niet normaal .arm kind .ik zou gewoon weer naar de ha terug gaan .dat is straks ook geen leuke vakantie .ik snap niet dat ze je maar laten door modderen sterkte er mee

10-10-01

Ik zou nog even naar de ha gaan hoor!
Heeft ze nog steeds zon buikpijn??

Sterkte Kaitlyn!!

Groetjes Mariska

he dat klinkt niet allemaal helemaal fijn zeg!! beterschap voor je wijffie!!

groetjes Kim, mama van

en

vrijdag middag om 10 over 2 kan ik terecht bij de ha

ondertussen heeft ze toch weer 39.4 alleen ze heb weer praatjes voor 10 hihihiih
ze leg voor pampers maar als ik wat zeg hele verhalen hahah

en jaaaaaa ze heb een halve boterham op als ze maar eenmaal eet weet ik dat het beter gaat met haar anders eet ze echt niet

ze leg nu samen met dylan onder haar dekbed ,dylan is niet ziek hoor maar ze wilde dat

Bianca,Dylan & Kaitlyn