haal ze net uit school en ze loopt huilend naar me toe,mama ik ben niet lekker me buik doet zo zeer,ze ziet lijk wit gewoon en heeft weer 40 koorts
en dit in de vakatie,dus als jullie me missen ben ik bij me meissie
Bianca,Dylan & Kaitlyn
haal ze net uit school en ze loopt huilend naar me toe,mama ik ben niet lekker me buik doet zo zeer,ze ziet lijk wit gewoon en heeft weer 40 koorts
en dit in de vakatie,dus als jullie me missen ben ik bij me meissie
Bianca,Dylan & Kaitlyn
he bah wat vervellend zeg .sterkte met haar knuffels kaitlyn
groetjes marielle mama van
10-10-01
Ik vind het toch niet normaal hoor, zo vaak als dat ze ziek is en koorts heeft…
Zou dat mooi meteen ff aankaarten als je naar de kinderarts gaat.
Heel veel beterschap voor die kleine meid!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
ja gaat weer goed hier he,zo zielig vind ik dat,2 weken geleden was dit ook he,dag koorts,buik pijn
ja kaart het weer aan pfffffff
wanneer gaat die zon schijnen hier,word er echt knetter gek van hoor
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Nou, dat kan ik me voorstellen dat je er gek van wordt!
Ik vind trouwens dat ze je nu eens écht een serieuze verklaring moeten geven voor die constant terugkerende koorts van Kaitlyn hoor!
Misschien hangt het samen met die buikpijn die ze ook heeft?
Zielig hoor.
En jij hebt het er ook maar druk mee zo.
Sterkte meis!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
He jeetje jo maar inderdaad ze heeft dit wel heel vaak zo het zeker aankaarten!
sterkte hoop dat het hier bij blijft!
Tries
thanx meiden…
ze ligt nu heerlijk te slapen,ze was kokend heet zij hans net,ga nu ook me bedje op zoeken weet niet wat ze vanacht doet natuurlijk,en mij wekker gaat om 06.15 af morgen
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Jeetje, het zit jullie maar niet mee he. pffff ben benieuwd wat de ka hierop te zeggen heeft allemaal, hopelijk eens een degelijk onderzoek want dit is niks en zo zielig. Sterkte hoor !
Ach het zit jullie echt niet mee zeg
Heel veel sterkte met je meisie en geef haar maar een dikke knuffel van me
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
en hoe gaat het met onze zieke meisje .is ze een beetje de nacht door gekomen
groetjes marielle mama van
10-10-01
ze heeft goed geslapen,ze heeft nog wel koorts en lig nu al weer op bed vanaf 1 uur
ze is wel wat opgewekter als gisteren,maar die domme koorts he
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Bianca, wat ik me dan afvraag, waar heeft ze die buikpijn?
Ik heb het nl op latere leeftijd ook gehad, niet de hoge koorts, maar wel af en aan buikpijn, niet eten en moeilijke ontlasting.
Achteraf bleek dat mijn blindedarm chronisch ontstoken was.
Mijn moeder had als jong meisje precies hetzelfde meegemaakt.
Tis maar een ideetje hoor.
Sterkte ermee!
Groetjes Mim
quote:
Bianca, wat ik me dan afvraag, waar heeft ze die buikpijn? Ik heb het nl op latere leeftijd ook gehad, niet de hoge koorts, maar wel af en aan buikpijn, niet eten en moeilijke ontlasting. Achteraf bleek dat mijn blindedarm chronisch ontstoken was. Mijn moeder had als jong meisje precies hetzelfde meegemaakt.Tis maar een ideetje hoor.
Sterkte ermee!Groetjes Mim
ja dat denken ze dus ook vaak bij kaitlyn en elke keer met onderzoeken blijkt het niet zo te zijn,heb vaak om 4 uur bij inloop gezetten,om haar te laten onderzoeken maar steeds was het niet zo.
maar ik vraag het in het z-huis gewoon weer naar hoor.
marielle,
het gaat nu weer goed met kaitlyn,zondag nergens meer last van,alleen ze eet nu voor 2 man,pffffff die eet als een dijker nu.
ze heb nog wel buikpijn zegt ze,maar ze houd het dus steds te lang op.
Bianca,Dylan & Kaitlyn
kan ze dan zo`n buikpijn hebben van het te lang ophouden ? Wat ook wel begrijpelijk is dat ze dat doet aangezien ze er last van heeft. Pfff ben echt beniewd wat de ka ervan zegt hoor. Wel lekker dat ze weer wat in orde is en ze heerlijk eet voor 2.