Kaitlyn uit logeren is

en ik dat eigenlijk best wel eng vind

vanmorgen zei ik tegen haar mama zo naar de kapper ga jij bij oma spelen,ja jippie klinkt er hier dan altijd,maar mama ikke ook slapen ja vanmiddag mag je dan slapen en komt mama je als we bijna gaan eten halen

nee ook slapen als donker is
dus wij de kleine koffer in gepakt en hupsa naar oma…

en daar is ze nog steeds het is eng stil in huis
dylan was met vriendinntje boven en die is nu naar huis en dylan is weer boven en ik zit hier maar moeder ziel alleen.

aan de ene kant ben ik benieuwd of ze het doet dylan deed het nooit en stond me moeder rong 9 uur hier weer voor de deur met hem en dat heeft hij maanden volgehouden tot we het zat waren en nu slaapt hij graag daar…

zal morgen verslag doen hoe het gegaan is

Oei, spannend hoor!
Ik begrijp dat ze daar nog niet eerder 's avonds geslapen heeft?
Wel leuk dat ze het zelf zo aangeeft!

Mijn ouders vinden het ook erg leuk als Stephan binnenkort eens komt logeren (is al heel erg lang geleden dat hij daar 's nachts geslapen heeft, toen was hij nog baby geloof ik).
En het lijkt me eerlijk gezegd ook best een keertje lekker om eens te kunnen uitslapen.
Maar het lijkt me ook DOODSTIL !!!
Ik vind het al zo wennen als hij naar de peuterspeelzaal is, hahahaha!
Toch denk ik dat het wel goed is als hij daar eens gaat logeren.
En mijn ouders vinden het super!
Bovendien is Stephan gek op zijn opa en oma!
Alleen “hangt” hij de laatste tijd een beetje aan me. Dus we zien wel ff wanneer we dat precies doen.

Nou, ik wens je veel succes vanavond!
En anders gewoon lekker veel “Ikkebennen!!!” (nieuw woord)

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 13 Feb 2004 15:11:26

ja idd ga wel ikkebenen hahahahaa

ja eerste keer dat ze snacht daar slaapt,er is nog niet gebeld dus ze vermaakt zich nog steeds pfffffffffffffffff

heb het idee dat ik de halve nacht wakker leg hoor ooohhhhh echt een muts ben ik he

Ooo, ik ben net zo’n muts hoor!
Ik zou er niet de halve nacht van wakker liggen, maar ik zou me heel onrustig voelen 's avonds enzo.
Ik denk dat je daaraan pas went als je kind veel vaker gaat logeren.
Wonen je ouders dichtbij?
Die van mij wel, haha! En zelfs dan heb ik er toch last van.
Dus eh…hier ongeveer net zo’n muts hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 13 Feb 2004 17:36:50

5 minuten met de auto en ik ben er hahhaa

idd als ze langer gaan is het oke heb ik met dylan nu ook laat ik sneller slapen hoor maar ja we zien wel

kaitlyn word nu gehaald door hans ze heb wel pyama aan maar wilde niet slapen

hoor zo wel hoe het zit hahaa

Dat was dan een korte logeerpartij

Moest ze erg huilen enzo en wilde ze naar huis of weet je dat nog niet?

Nou, misschien horen we het nog van je.
Je ligt in ieder geval niet de halve nacht wakker nu

Wat is het stiekem toch fijn dat ze haar papa en mama niet kan missen. Al mag dat natuurlijk niet hardop gezegd worden.

Liefs Kristel

Hihi, dat zei ik dus maar niet hardop net, maar ik dacht het wél

Hoi Bianca…
Hoe oud was Kaitlyn ook alweer?
Mijn kinderen hebben ook nog nooit gelogeerd hoor(ook niet als baby),al zou ik het(net als BieB zegt),ook wel eens lekker vinden om uit te kunnen slapen.
Nou we lezen het verhaal zo nog wel he!
Groetjes Eljada

Maar ik moet nog zien dat dat uitslapen lukt hoor…haha!
Ik denk dat ik eerst rond een uur of 8 ('s morgens dus) aan de telefoon hang om te vragen hoe het gaat
(zal mijn moeder leuk vinden, hahaha!)

Gewijzigd door - Bieb op 13 Feb 2004 20:59:02

Ja,dat denk ik ook.
En dan steeds op de klok kijken of het eindelijk al tijd is om ze weer op te halen.Hahaha.
Groetjes Eljada.
P.s Bieb kan jouw fotos van Stephan helaas niet meer zien hoor,vandaar dat ik er nog niks over heb gezegd.Het duurt ongeveer 10 minuten om te laden..Dus vandaar.

ze wilde dus mama en toen ze papa zag ook wel papa smiddags slaapt ze sinds 4 weken nu elek vrijdag bij me ma dat gaat harstikke goed zelfs

maar ja denk dat ze het toch eng vond en dat het gemis van haar er ook mee te maken heeft hoor,want sinds ze bloedarmoede heeft hangt ze heel veel aan ons.

maare uitslapen kunnen we hier ook als de kids er zijn hoor haha dylan is altijd heel stil boven aan het lezen of tv kijken en kaitlyn kan heel lang slapen meestal zondags zijn we tussen 8 en 10 wel wakker

uitslapen , wat is dat
Ik slaap al een jaar niet uit en dat vind ik best wel vervelend.
Maar ja dat weet je als je kindje hebt.
Vind het niet erg hoor heb je lekker een lange dag.

ikke kan wel uit slapen, Samantha slaapt meestal tot een uur of 9/10 en Pascal wil meestal na 9 uur niet meer slapen maar dan blijf ik soms nog tot 10 uur in bed liggen )tot Samantha waker is) Pascal ligt dan gewoon wakker bij ons in bed wat rond te kijken en ik slaap gewoon veder

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Tot 2 maanden geleden moest ik Sanne echt wakker maken, ze sliep anders door tot half elf (ik kon dus praktisch elke dag uitslapen). Nu is ze om half acht wakker en ze wil dan niet meer slapen. Moest wel even wennen hoor, maar eigenlijk heb ik niets te klagen.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 17 Feb 2004 10:40:32