Kaitlyn tandarts geweest

mijn moppie had een gaatje,al ff maar ze begon nu ook dat het zeer deed als ze wat hards at,dinsdag ff gebeld en kon vanmiddag ff langs komen…

ze vroeg in de wacht ruimte al van wat gaan ze doen,zeg beetje schoonmaken en dan wit plaatje erop en dan met de blauwe lamp verharden,oke en verder niet,zegt weet het niet of ze meer doen…

ze was zo zenuachtig zo zielig

maar op de tafel luisterd ze heel aandachtig naar de tandarts,ze liet het toe tot ze met dat water en die stofzuiger de mond in ging toen begon ze te piepen en later ook te huilen,want dat soort boortje dat kieteld (zegt tandarts)vond ze niet fijn,ze ging steeds harder knijpen in me hand

toen het watje (soort tampon)in haar mond,dat wilde ze niet pffffff,maar uit eindelijk deed ze het en kon ze het af maken

en nu is ze zo trots dat ze het iedereen laat zien,en dat ze boos op me is hahhahaha

we hebben het weer overleefd hoop wel dat het bij deze ene gaatje blijft

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

he dappere dodo!! dat heeft fietje 3 keer gedaan zonder een kik hahah

nee hoor heel knap van jou meis!! goed gedaan en mama knijpen en een klein beetje huilen mag altijd hoor!!

groetjes Kim, mama van

en

Nou, ik vind het SUPER KNAP van jou Kaitlyn!!
Werkelijk waar, hartstikke goed gedaan meisje!!!
En tuurlijk is die stomme boor niet leuk in je mond, ik hou daar ook niet
van hoor
En dan nog zo’n raar watje, blegh…nee hoor, groot gelijk dat je even ging piepen
Alleen eh…je mammie is best lief hoor (maar ja, da’s de enige waar je boos op kan worden hè )
Nou, goed blijven poetsen meissie en wie weet hoeft het dan de volgende keer niet.
Over een paar weekjes is Stephan aan de beurt trouwens

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Heee goedzo!! Grote meid!!

Groetjes Nathalie & Co

goed gedaan hoor kaitlyn .ennne niet boos zijn op mama hoor .die kan er ook niks aan doen

groetjes marielle mama van
10-10-01

boos heid is weer over gelukkig,pfffffff deed niks goed

zei op ten duur nou mama praat wel niet meer met je,ze zegt nou doet dat dan lekker …grrrrrr

maar goed vanmorgen in de spiegel kijken en dan zeggen hij is wel mooi he mama hihihiih

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

leuke he .hihiihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01