vandaag was het zover de laatste concult bij het cb.
kaitlyn is in lengte te veel gegroeit:w ze is nu 105.5 en in der gewicht net op de onderlijn 14.7. hoe kan dat eet ze wel word er dan gevraagt nou mevrouw smorgens 2 beschuitjes,smiddags 2 volkoren brood en savonds 5 aardappels en flinke schep groente en dan nog fruit ooohhhhhh ff stil ja dan eet ze genoeg … beweeg ze veel uuhhhhh ja oohhh dan leg het daaraan grrrrrr
maar goed verder deed ze alles goed zelfs het natekenen en bouwen dus ze is goed gekeurd hahahha.
en ja daarna de prikjes helemaal voorbereid nou meis in beide armpje een prikje,zegt ze doodleuk ze krijgt er 1 want die van de kinkhoest is landelijk op ja ho ff ze heeft kinkhoest gehad en wil nu wel geent hebben,ben veels te bang dat ze het weer krijgt en om me heen hoor je al weer veel over kinkhoest.
hoefde me geen zorgen te maken,die ze gehad heeft krijgt ze niet meer je heb heel veel varianten ja best dacht ik grrrrr
maar in januari krijgt ze weer een oproep om die prik te halen.
en ja dan ben je al weer een half uur verder,maar ze heeft niet gehuild ze piepte ff dat ze het niet fijn vond.
dus dit hebben we weer gehad nu januari maar afwachten en echt hoor ben er niet blij mee