Kaitlyn is naar de kinderarts geweest

Bianca?
Kom je nog wel ff vertellen hoe het vandaag met Kaitlyn is gegaan bij de kinderarts?

Ik snap heel goed dat je het nu “lastig” vind om het verhaal te plaatsen door het overlijden van Mo, waar we allemaal erg mee bezig zijn. En wat we allemaal enorm verschrikkelijk vinden

Maar je hebt zo lang in spanning gezeten om Kaitlyn…de anderen snappen vast wel dat je dat misschien ff kwijt wil…toch??

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 19 May 2005 21:51:03

ja bianca, doe het gerust .mo zou vast niet gewilt hebben ,dat we nu niet meer over onze kinderen praten .ik weet het is heel moelijk ,daarom zit ik nu al achter de pc .maar we zijn met ze alle ,en samen staan we sterk

groetjes marielle mama van tanja

Zeker zou Mo niet gewild hebben dat we niet meer kletsten over onze kindjes. En dit was toch zeker niet niks voor je. Ik heb gisteren even de vriend van Mo op msn gehad en van hem begrepen dat Mo erg nieuwschierig was aangelegd, dus ze zou het vast gauw hebben willen horen hoor.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hihi, ja, die was er ook wel vaak als de kippen bij

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

nou ik zat vanmorgen te denken,van ja zal mo dit gewild hebben dat ik nu niet neer zet van kaitlyn,en nu lees ik bieb der oproep van kom op zet het neer…dus bij deze kopieer ik het ff,van de mail…had een paar genaild erover en meer niet zelf niet op kaitlyn haar site heb ik hte gezet.

waar we eerst voor gingen die nierfunctie is gelukkig normaal,die 35 hoef ik me niet zorgen over te maken,mag tot 31 terug lopen lager niet op haar leefdtijd pak van me hart.

maarja dan gaan ze toch verder kijken en omdat ze vaak verkouden is denken ze nu ook dat haar neus amandel weer sterk is aan gegroeid,dat kan ook vermoeidheid geven bij kaitlyn,dus nu heeft ze daar neus spray voor gehad,want het kan ook zijn dat het vol met snot zit wat er niet uitkan.

en ze denkt omdat kaitlyn slecht afgaat dat ze het ophoud denk ze dat ook dat het misschien kan zijn,ook omdat ze het ophoud dat het zeer doet.

nu moet ze 5 dagen een klisma dat moeten we zelf doen en een drankje dat het wat makkelijker gaat erna.

13 juni
moeten we weer terug komen en dan kijken ze hoe het weer met er gaat.

verder is ze weer getest op andere allergieen omdat ze onder de plekken zit van exceem en allemaal kleine plekjes wat ze openkrapt van de jeuk…

dus het kan zijn dat ze hier met testen wat over het hoofd hebben gezien,maarja ook dat hoor ik pas 13 juni.

jee wat een gedoe zeg ,nou ik hoop dat er nu eens duidelijkheid komt .sterkte met je meisie knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Ja, hopelijk krijg je nu gauw wat uitslagen want pfffff dit is ook niks voor jullie zo.
Sterkte

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

wat een gedoe zeg
Hoop ook dat jullie nu snel meer te weten komen
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin