Kaitlyn heeft waarschijnlijk

kaitlyn heeft waarschijnlijk kinkhoest,en jajaja na 1 week dokteren,vandaag bloed geprikt en volgende week horen we het.

ze hoest zo erg dat ze er in blijft en ze is er 2 keer goed in gebleven dat ze bijna stikte 1 keer was zo erg dat ze blauw werd en onderuit zakte in de kinder stoel,ik pakte haar op en riep toe heel hard kaitln en toe n hoeste ze wee verder gelukkig.maar op dat moment zie je gewoon je kindje weg zakken,je ziet de oogjes wegrollen.dus elke keerr als ze er in blijft dan moeten we hard haar namm roepen dat ze weer schrikt,dus elk hoestje vliegen we naart boven.

snachts is een ramp gewoon,soms om het half uur uur 3 kwartier een aanval en dan weer een nacht dat ze gelukkig 4 keer komt.
dus ik ben ook aan het einde van me latijn.

maar had nu zoiets ff een berichtje van deze kant.

maar ik wilde ook vragen wie heeft ervaring en wie heeft er tips.

gr.bianca

groetjes bianca

pfff wat een ellende zeg. Gelukkig dat jullie naar de ha zijn geweest. Kinkhoest kan door uitputting levensgevaarlijk zijn toch? Nou heel veel sterkte hoor en ik hoop dat je snel een beetje aan je rust zal komen, want dat is ook belangrijk hoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Heel vervelend zeg!

Ons meisje heeft ook zo ontzettend gehoest toen ze een week of tien was. Wel een paar weken lang hebben we af en toe enge momenten gehad zeg… pfff. Dat ze er ook inderdaad bijna in bleef, brrr, griezelig hoor. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van breng haar alsjeblieft naar het ziekenhuis want ik heb geen idee wat ik moet doen als ze stikt. We hebben toen in het kinder EHBO-boek gekeken wat we zouden moeten doen (maar er stond niets over in, alleen maar over stikken in een voorwerp).

Helaas heb ik geen tips voor je… Het enige waar je misschien iets aan hebt is voor als ze het benauwd heeft. Als ze het benauwd heeft kan het soms helpen als je met haar in de douche gaat zitten terwijl je de hete douche aan hebt. Door de stoom zouden de vaatjes in haar longen weer verder open gaan staan (ik weet niet of ik dit helemaal goed uitleg maar bij sommige kinderen helpt het inder ieder geval wel).

Oh ja, dat is waar ook. Ze hebben ons meisje niet getest op kinkhoest hoewel dat in die tijd wel heerste. Dit hebben ze niet gedaan omdat ze er toch geen medicijnen voor kunnen geven. Uit eindelijk toen het wel heel erg werd heeft ze een kuurtje gehad. Dit leek te helpen tot ze drie dagen na het starten van de kuur haar eerste inenting kreeg. We hebben de kuur nog wel af gemaakt maar er kwam geen verbetering meer. We zijn toen tussikind gaan geven van VSM. Wij hadden toen wel het idee dat het na een paar dagen beter ging. Dus als je niets krijgt van de HA kun je dat misschien nog proberen.

Nou, beterschap!

Groetjes Marielle

bedankt marielle

ze kan antibiotica krijgen maar het is al te laat omdat ze het al 2 weken schijnt te hebben en week 3 in gaat als we de definitieve uit slag krijgen.

de dokter zij ook stomen maar als wij de douche an zetten word ze helemaal histiries(of zoiets).we hebben een drankje gehad om het te verzachten maar echt helpen doet het niet en zetpillen,maar ze mag nog maar 120 mg omdat ze maar krap 9 kilo weegt( bijna 17 maanden)dus 240 mg is te zwaar.

heb me wel voor genomen als dit weer gebeurt ga ik naar het zieknhuis dan nemen ze haar maar op hoe erg dat ook is,je weet op ten duur niet meer wat je moet doen.

nu net hoorde ik dat het dus besmettelik is nou dat is mij niet gezegt dus,achteraf blijkt dat het heerst hier in gouda en een kindje in gr. 2 heeft het ook gehad of heeft het nog.

ik ga straks de dokter bellen als ze spreek uur hebben aan de telefoon en vraag ik het na en hoop dat ze een folder hebben dat oik er iets meer over weet.

nou bedankt voor jullei reactie

groetjes bianca

och toch, arme kaitlyn maar ook jij bianca trek je het allemaal wel een beetje, wel veel pech de laatste tijd zeg

Kussies

hoi kim,

nou ben momenteel heel erg vermoeid en kan ff niet echt alles verdragen dus heb weer momenten dat ik om niets ga janken,maarja het emissie heeft al zoveel mee gemaakt en dan dit erbij.

en dan vraag ik wel eens hoeveel kan je hebben he.

nu moeten we ook nog 13 juni naar de kno arts omdat haar neusamendel te groot is en daarom is zij zo benauderig.waarschijnlijk ook haar keel amendel maar daar zijn ze niet happig mee om te doen.

nou 19 juni naar de arts voor de heupen en kijken of nu echt alles goed sta,toch vind ik die ene plooi extra groter worden dus dat is ook weer afwachten.

dus ik ben blj als alles hier weer beter is en dat we in juli heerlijk 4 weken zonder zieke kids op vakantie kunnen

groetjes bianca