Kaitlyn haar wens

was van de week,was ik bezig met de uitnodigingen voor kaitlyn haar verjaardag,ze vond ze heel mooi worden,en begon gelijk een heel verhaal…

mama ben ik bijna jarig
"nee schat nog 8 weekjes"

weet je wat ik dan wil mama
"nou vertel maar hoor"

ik wil een prinssesen feest,en dan moet allemaal verkleed in prinsessen jurk
"oohhhhh wil je dat echt meissie"

ja want dat vind ik mooi
"nou dan zullen we kijken wat we kunnen doen"

toen ging ze weer spelen en ik had wel lol van binnen hoe verzin ze het he.
even later kwam ze weer

jij maak er wel veel he
"ja is toch gezellig als er veel komen"

ja zegt ze en ik wil ook een partijtje en dan komen bobbie en samantha (vriendinnetjes van de psz)

ik zeg nou zullen we vragen aan papa of hij dat wel leuk vind en ze gilt ineens jaaaa jippieeeee het mag hahahahah lekker ding dacht ik.

dus ik doe die 2 meisjes vragen kijken of hun moeder het wel leuk vind hoor,en dan eten we gezellig wat en dan een disney filmpje en dan laat ik ze halen

dus ik zeg wat wil je voor je verjaardag zegt ze dus gewoon een partijtje met bobbie en samantha

Och, wat lief joh, hoe ze dat verzint en verteld aan je.
En tuuuuurlijk, als je 4 jaar wordt, dan wil je een prinsessenfeest!!!
Lijkt me hartstikke leuk voor haar als ze zo haar eerste “echte” verjaardagsfeestje kan vieren met 2 vriendinnetjes!
Alvast heel veel plezier gewenst!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 21 Oct 2004 10:16:07

wat een mooi kado wil ze, een feestje met haar vriendinnetjes.
Hopelijk mogen/willen ze komen
groet, Mo

Wat een origineel kado! En zal ze die krijgen? Een prinsessenfeest met haar 2 vriendinnetjes misschien?

Is ze ook bezig met het feit dat ze ook over 8 weekjes naar de basisschool mag? Jens heeft het er hier namelijk dagelijks over, terwijl het voor hem nog 5 maanden duurt.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003