Kaitlyn haar kies is getrokken

Woensdag was haar vulling eruit,en we konden vandaag terecht,mits ze last kreeg dan kon ze eerder…

Maar de kies werd niet gevuld maar getrokken,zat een onsteking bij…toen we terug waren van vakantie had erg last van haar kies,maar het verschoof steeds dus we dachten niet aan een onsteking

en na 3 dagen werd het minder en na 5 dagen zei ze heb nergens last meer van

maar die ontsteking is dus op haar tandvlees gaan zitten,en de tandarts vond het dan maar beter om het te trekken

het meissie heeft zo pijn nu,en gilde door merg en been,en mijn moeder hart die brak hoor pfffffffffffffff je kleine meis van 8 daar zo zien en pijn te hebben ondanks de verdoving,nu ligt ze zielig op de bank met haar oogjes dicht

zo maar ff kijken of ze wat wilt drinken,en verder maar vloeibaar eten ,denk niet dat ze een prakkie aan durft vanavond

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Oh die arme kleine meid. Alle sterkte en beterschap! Geef haar maar een dikke knuffel van Tante Esther!

Groetekes, Sje

ach wat zielig zeg!
Verwen haar maar lekker en geef ze maar een dikke knuf!

beterschap en sterkte voor je meisje!

groetjes Gytha

Zo jong en dan al een kies moeten laten trekken. Wat ongelooflijk sneu voor d’r (en voor haar moeder natuurlijk…). Hopelijk is ze snel pijnvrij! Sterkte.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dapper hoor Kaitlyn.
Doe het je niet na.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

nou meiden ze heeft zeker tot half 2 gehuild,had haar oogjes dicht en ze bleef snikken zo zielig…ik had echt met haar te doen

na 3 uur merkte ze dat het uit ging werken de verdoving,en wilde ze wel eten,dus heeft ze 2 papjes op,bouilon en in stukjes gesneden cervelaatjes
vanavond beetje van haar prakje

en nu is ze in dromen land en hoop ik dat ze vanacht toch wel heerlijk slaapt…ze heeft nog niet op een paramolletje gevraagt dus na mij idee een goed teken

hopelijk gaat het morgen goed op school,ik moet helaas werken…maar zoals het na 3en eruit zag geloof ik wel dat het goed moet gaan.

Dylan & Kaitlyn

och…arm meiske toch.
heeft ze vanacht een beetje lekker geslapen?

Groetjes Marianne mama van Ruben

o arme kaitline .hoop dat de pijn gezakt is en dat het beter met je gaat
beterschap meis

groetjes marielle mama van tanja

ze heeft als een roos geslapen,alleen kon ze niet op haar linker zij liggen,maar vandaag negens last van of er niets gebeurd is gisteren

Dylan & Kaitlyn

Stoer hoor van Kaitlyn dat ze durfde, veel volwassenen doen het haar niet na.
Maar ook sneu dat ze zo; n pijn heeft gehad, gelukkig gaat het nu beter.

Fijn zeg dat ze nergens meer last van heeft!

Groetekes, Sje