Kaitlyn geprikt door wesp

zit ik foto’s met die plakkertjes te doen,ineens auwwwww mama auwwwwwwww en kaitlyn doet sla beweging komt er een wesp uit,jeetje kind in paniek mama boos op de wesp grrrrrrrrr

heb hem gelijk dood gemept,maarja kind in paniek ,dylan in paniek omdat zijn zusje geprikt is…

dus die naar de buren gestuurd voor prik weg,ik hans bellen wat moet ik doen…

nou uitgezogen en later azaron erop gedaan dat hadden de andere buren…

van de week zij ik al tegen hans lijk wel of we op het dak een nest hebben,welnee zegt hij ze vliegen gewoon daar,net toen jij keek.

buurman net ff naar zolder gestuurd,en ja hoor,hij zag ze op de hoek vliegen,ff bij hun in de tuin gestaan en we zagen ze op en aan vliegen

gemeente gebeld morgen tegen de middag komen ze kijken.

ja zegt de vrouw kost 50 euro,ik zo ja en me dochter is geprikt vind ik erger dan die 50 euro hahaha

maarja ik zit nu echt steeds om me heen te kijken,we zagen er net weer 1 beneden rot beesten

nee hoop het niet,verleden jaar in de vakantie ook al geprikt in haar rug,papa nam gelijk actie en de bazin van de camping die toevallig langs kwam ging snel naar kantoor om spullen te halen

maar toen heeft ze gelukkig geen koorts of andere klachten gehad

Watje doordrenkt met azijn erop doen.
Werkt meestal goed.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

zo dat is even schikken .ja me buren hadden twee jaar terug wespen in huis die kwamen via het dak .die hebben ze uit geroeid en daarna het gaat dicht gesmeerd .maar gaat het goed met kaitlyn

groetjes marielle mama van tanja

oei dat doet zeer
Hoe is het met Kaitlyn?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

ja gaat wel,ze is behoorlijk geschrokken,maar de bult is weg getrokken beetje rood nu nog…maar ze slaapt goed heb er nog niet gehoord

hoi bianca4
hoe is het nu met kaitlyn ???
gaat het weer

groetjes marielle mama van tanja

heel vrolijk en alweer goed ondeugend

gelukkig niks aan over gehouden,ben blij als ze geweest zijn want ze vroeg wel of ze al weg waren

maar ik vind het trouwens wel vroeg voor wespen die zie je toch meestal pas in augustus

Ja, hier bij ons huis stikt het normaal gesproken dus van de wespen (echt verschrikkelijk) maar nu nog niet!
Wel fijn dat ze er verder geen last van heeft gehad!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

Gewijzigd door - Bieb op 07 Jul 2005 09:25:04

Verschrikkelijke beesten vind ik het , die wespen. Vooral als je lekker buiten zit te eten ofzo. Ik durf ze ook nooit weg te jagen, dan ben ik bang dat ze juist gaan steken.

Arme Kaitlyn, gelukkig is ze niet ziek geworden! Hopelijk zijn ze snel weg bij jullie

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

het bedrijf is geweest,als ze na een week niet weg zijn dan kan ik bellen komen ze weer valt onder de garantie