Kadotips?!

en nu niet voor de kids,
maar voor vriendlief!
hij is over 2 ween jarig, maar wat moet ik nu weer geven?
vorig jaar heeft hij een horloge gekregen.
vaak geven we elkaar schoenen/laarzen (we zijn 4 dagen na elkaar jarig) maar we hebben net allebei nieuwe…
ik wil toch wel even ies leuks bedenken wat ik “samen met” emma kan geven…

wie heeft er een leuk idee?
hij wordt 33, is behoorlijk mode bewust.

groetjes Gidget

hihi… in jouw toestand…

hij is over 2 ween jarig, maar wat moet ik nu weer geven?

Maar even serieus… Ik vind het altijd leuk om iets te geven om samen te doen. Dus een kaartje voor een concert of voorstelling. En dan samen met de kleine iets knutselen en een kleinigheidje in de winkel kopen.

Succes!

lfs

HAHA dat is idd een grappige verschrijving!
iedereen hier roept ook, je geeft hem toch een kind?! maar ja…
ja samen doen vidnd ik ook leuk maar we hebben laatst een pokerclinic gedaan samen dat was nog oor vader dag… dus eigenlijk wil ik nu wel graag gewoon iets geven, maar wat…
en dat knutselen komt wel goed! Emma knutselt zich op dit moment helemaal suf! denk dat er al 6 kunstwerken klaar liggen voor hem…

groetjes!

Ken je Bongo-cadeaudoosjes? Zie de site. (online te bestellen maar bijv. ook te koop bij de ANWB-winkels).

Daar hebben ze (geen idee of ze het nog hebben) de versie “fotoshoot” (was iets van 75 euro ofzo). Kun je bij tig geselecteerde fotografen in het land (altijd wel eentje in de buurt) een fotoshoot laten doen!

Dat is wel erg speciaal natuurlijk straks met de nieuwe kleine mop erbij.

Groetekes, Sje

leuk idee! thanx!

Mocht dat cadeaudoosje niet meer verkrijgbaar zijn, dan kun je natuurlijk ook een tegoedbon van de plaatselijke fotograaf maken.

Groetekes, Sje

hoi
het is een uitgebreidde haartreatment geworden. een soort van schoonheids behandeling maar dan voor je haar… Het wordt dus met verzorgingsproducten behandeld, je krijgt (deskundig) advies over de verzorging en over het model. ze knippen en drogen en klaar! dat gebeurt hier op het mediapark door kappers die ook de Bn-ers stylen…
leek mij erg leuk! en Rich is nogal een ijdeltuit (vooral wat betreft zijn haar) dus denk dat ie er blij mee zal zijn.
Die fotoshoot doen we toch wel, hadden we al afgesproken. toen emma 3mnd was hebben we dat ook gedaan dus willen we nu ook weer doen als deze spruit een maand of 3 is.

groetjes!