Kadotips?help!

hallo allemaal,

over 2 weken worden mijn 2 jongens 2 jaar!!!
Maar ik weet echt niet wat ik hun voor hun verjaardag zou willen geven. de 1 is gek van bumba,stofzuigen,enzz de ander van kabouter plop en auto s van hun opa en oma krijgen ze een fiets waar wat geef je er nou 2 die het liefst buiten spelen? help heeft iemand ideeen?

alvast bedankt,
marian

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Driewielertje?
Glijbaantje van 25€ van de Leenbakker? (hebben wij hier staan, is enorm succes)
Speelgoed grasmaaier?
Speelgoed kruiwagen?
(ik loop ff jens z’n speelgoed door hoor haha)
Speelgarage?

Duplo… altijd goed.
Autootjes… altijd goed.

Verder kan ik zo 1-2-3 niet wat bedenken…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Poppenkast. Dat is voor elke leeftijd leuk en het stimuleert hun fantasie!

Groetekes, Sje

Grappig Sje een poppenkast voor jongens… maar zou het zelf niet zomaar doen…

Duplo is mega in trek volgens mij op elke leeftijd … via mp (marktplaast) soms goedkope leuke aanbiedingen en die schele wel wat met de prijs in de winkel…

Hoi Marian,

Wel eens van een bilibo gehoord?
http://www.ellepee.nl/bilibo/
Bilibo is de nieuwe generatie speelgoed voor kinderen met alle ruimte voor de fantasie. . Bilibo moedigt kinderen aan hun eigen spel te creëren, zodat spelen en plezier hebben op een actieve en creatieve manier. Of het nu binnen of buiten is, in de zandbak, in het water of in de sneeuw, Bilibo is telkens weer vol verrassingen.

Naarmate de kinderen ouder worden en de interesse toeneemt, laten de Bilibo’s zich op heel veel manieren gebruiken. De open, ronde vormen en primaire kleuren stralen zekerheid en geborgenheid uit. Ze prikkelen de zintuigen, maken nieuwsgierig en nodigen uit om te worden aangeraakt.

Succes Cora

quote:
Grappig Sje een poppenkast voor jongens maar zou het zelf niet zomaar doen
Mini-Boy wist je dat het heel goed is om kindjes poppenkast te laten spelen Op speelzalen word het ook gedaan voor de ontwikkeling

Maar ff misschien little people is erg leuk speelgoed
En ja wat mini-boy zeg duplo is ook zo leuk voor ze

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja, waarom zou een poppenkast voor jongens niet kunnen? Ik vind dat echt niet per se een meisjes-ding hoor. Je kunt er alle soorten poppen bij kopen. Voor meiden zullen het prinsessen zijn en voor jongens boeven en politie-agenten.

Het is echt heel leerzaam en stimulerend speelgoed. En zeker voor een tweeling is het super-speelgoed om lekker samen bezig te zijn.

Voor de duidelijkheid: ik bedoel dus niet een poppenhuis he?! Ik bedoel een poppenkast om theater te spelen. Je weet wel Jan-Klaassen en Katrijn!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Sep 2009 20:58:56

Jack is 21 maanden en is ook al echt bezig met rollenspellen. Met zijn Ernie/Bert/Elmo poppen of de beestjes van de tractor die hij heeft.
Dan geeft hij iedereen met een lepel te eten of poetst de tandjes. Of, wat ook heel lief is, hij laat ze elkaar kusjes geven. Schattig!!!

Duplo is ook altijd goed. Een glijbaan lijkt mij ook super!!

Groetjes van Christa

quote:

Voor de duidelijkheid: ik bedoel dus niet een poppenhuis he?! Ik bedoel een poppenkast om theater te spelen. Je weet wel Jan-Klaassen en Katrijn!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Sep 2009 20:58:56

oh hahaha … dacht echt aan een poppenhuis… … tja dat is heel wat anders… en zeker leuk!!

Beetje beter lezen he lieverd?!

Groetekes, Sje

zucht … tja … denk het ook… … maarre deze tip van jouw bewaar ik wel goed!!

Goed zo, want het is echt een heel leuk origineel cadeau waar ze heel lang plezier van hebben. Onze jongste heeft op haar 1e verjaardag een poppenkast gekregen en dan genoot ze als wij theater speelden. Nu is ze 4,5, de oudste is 6 en wij worden regelmatig getrakteerd op een voorstelling. Echt erg leuk!

Groetekes, Sje

oh wat leuk, ben jij ook zelf een poppenhuis aan het maken? Ik heb er 2 jaar geleden een voor onze dames gemaakt. 1,40 breed en 1,20 hoog (Uit de Libelle begin negentiger jaren). Heel veel werk, maar heel leuk om te doen! Qua uren is dat ding kapitalen waard!

Heb er bijv. geen behang in geplakt (want dat peuteren ze toch los!), ik heb het behang erin geschilderd! Elke ruimte heeft lambrizering, om elk raam en elke deur zitten kozijnlijsten, zelf trappen erin gemaakt (want die zaten niet in het patroon).

Groetekes, Sje

Ja onze meiden spelen er nog steeds mee.

Het fijne van zo’n formaat poppenhuis is dat het op een gegeven moment voor Barbiehuis door kan gaan. De oudste is vorige week 6 geworden en die is nu met wat ze voorhanden heeft (closetrolletjes, deksels van potjes, etc.) Barbiemeubilair voor het huis aan het maken. Erg leuk en creatief!

Het staat dus voorlopig nog wel hier in de huiskamer denk ik, want met Barbies spelen ze voorlopig nog wel (de jongste is 4 namelijk).

Groetekes, Sje

lieve mensen,

heel hartelijk bedankt voor jullie tips!! Heel erg bedankt! We hebben voor buiten maar voor ieder een tractor gekocht en voor binnen de poppenkast ik ben benieuwd hoe ze het zullen vinden!!

Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

groetjes,
mar

Oh wat leuk zeg dat je inderdaad voor een poppenkast gekozen hebt!

Goed plan ook om 1 buitencadeau en 1 binnencadeau te kiezen!
Hou ons op de hoogte van de reacties van de 2 kleine mannen!

Groetekes, Sje

hallo,

nou de jongens waren helemaal door het dolle heen de poppenkast is geweldig vooral als papa allemaal stemmetjes doet.
en de tractor gaat elke dag een stukje meer vooruit(ze moeten trappen) dus denk wel een geslaagd kado!

Groetjes,
Marian

Oh super dat het zulke geslaagde cadeaus waren!

Groetekes, Sje

Geweldig!!

Super dat ze het zo leuk vinden
Veel poppenkast plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin