Kadootjes 2e verjaardag?

Mijn dochtertje hoopt over een paar weken 2 jaar te worden. Ik moet langzamerhand gaan verzinnen welke kadootjes ik kan gaan geven en vragen.
Nu rommelt ze eigenlijk meer met het speelgoed van haar broer en graag zou ik echt voor haar zelf kopen.
Hebben jullie ideeen?
Ik ben benieuwd!!

Als je boven in beeld op het woord verjaardag zoekt, krijg je waarschijnlijk al heel wat topics met ideeën voor een tweede verjaardag.

Groetekes, Sje

Een keukentje of strijkplankje is altijd leuk.

Bianca

Ik had laatst voor de dochter van een vriendin van mij die ook twee werd klei met vormpjes, rollertje, verschillende soorten plastick gereedschap en daarzat ook zoeen spagettiemaakapparaat bij gekocht. Het zat verpakt in zoeen soort opbergkist wat op een gereedschapskist lijkt. Ze speelt er heel veel mee en kan er geen genoeg van krijgen.

Ook had ik haar eenvoudige puzzels gekocht.

Van een tante van haar had ze een kettingkje gekregen met de naam op.

Wat ook leuk is om te geven is:tekenfilms, boekje, zand en/of badspeelgoed, skippybal, verkleedkleding bijvoorbeeld princessenkleding., schilderijtjes of lamp of nachtlamp voor op haar kamertje, poppewagen/buggy, popestoel,stuiterbal nou ja ik kan nog wel effe doorgaan. haha groetjes chantal

Chantal

Zoveel tips, daar kan ik wat mee. Ik zat ook al aan een poppenwagen te denken, maar ik dacht dat ze daar misschien nog te jong voor zou zijn. In het Intertoys-krantje staat bij de poppenwagens altijd +3 jaar. Maar ze vindt 't altijd wel erg interessant, dus toch maar 'ns op zoek gaan. Ook puzzeltjes lijkt me leuk.
Bedankt voor 't meedenken allemaal!

Catharina, moeder van een zoon van 4,5 en een dochter van 10 maanden.

Onze oudste heeft voor haar 2e verjaardag een poppenwagen gehad. Er staat vrijwel altijd 3+ bij speelgoed dat geen babyspeelgoed is. Als je kindje interesse heeft in poppenwagens, gewoon lekker geven hoor!

Groetekes, Sje

Hoi,

Mijn ervaring is dat ze met een buggy voor poppen op die leeftijd meer doen dan met een poppenwagen. Ook spelen ze nog niet echt met de pop. ik vond dat meer bij 3 jaar komen. Mijn dochter is nu 3,3, jaar en speelt eigenlijk sinds een half jaar echt met de pop verzorgt haar nu ook. Wij geven haar met sinterklaas een poppenwagen. Wel vond ze het leuk om een maxicosi ( zij had al een buggy met de geboorte gekregen die heb ik rond haar tweede jaar eens beneden gezet)voor de pop te krijgen zo konden haar pop maar ook diverse knuffels veilig mee in de auto. ( niet dat die daarvoor niet mee mochten maar dat vond ze wel een leuk idee geloof ik)

Puzzels, klei en kleurboeken en kleurtjes vond ze helemaal geweldig. Ook zat zij nog in een bouwfase dus duplo was ook helemaal goed.

leuke verjaardag alvast gewenst.

groetjes

lon106

hey hey

Wat julia ook erg leuk vind is je hebt een aankleed leerpop daar zit een rits aan en een knoop en klitteband.

Hier wat dingen die wij voor julia oa op het lijstje hebben staan:

sesamstraat kegelspel
houten sandwichset
brood en beleg set (is van hout met klitteband)
klieder schort
hopla verstopspel (is een spel speciaal vanaf 2 jaar)
knutsel spullen

hoop dat je hier verder ook wat mee kan groetjes titsia

hoi

Evy heeftr voor haar tweede verjaardag 3 topkadootjes gekregen.

idd, het keukentje doet het erg goed. Ze maakt brocolie voor mama om 7 uur 's ochtend als ik nog slaap.

Een stofzuigertje loopt ze de halve week mee te spelen. ( voor een echte is ze bang)

Maar super is de bezem met stoffer en blik (totaal 4.95) en het huis blijft ook bijna schoon ; )))

Alvast gefeliciteerd met haar verjardag

Luna

En, wat heb je gekocht?

(en gefeliciteerd!)
Ik heb voor mijn kinderen 2 fietsen gekocht (3-wielers ).

Gewijzigd door - Lili011 op 24 Oct 2008 12:35:49

Ik heb een kinderwagen gekocht (de kleinste die ik kon vinden) en van Little People de Leerzame Stad. Beiden erg leuk!
Leuke dag gehad! Wel een mijlpaal hoor, 2 jaar! 'k Vind 't een hele leuke leeftijd. Ze gaat lekker spelen met d’r broer en dat is heerlijk om te zien, als moeder!
Bedankt voor alle tips en interesse!

nou ik ben hier ook wel blij mee, sinterklaas en kerst komen eraan en daarna wordt mn zoon begin ferbuari 2, ik vond het ook lastig, want hij heeft al zoveel en heeft een echte autofetisj. Wat het wel makkelijker maakt zijn die boekjes die je nu krijgt van speelgoedzaken. Zag een onwijs gave duplo set van nijntje…COOL, die heb ik alvast ana “sinterklaas” gevraagd hihi. En i.v.m. de autofetisj…een cars vrachtwagen met oplegger en autotjes. ook al is die pas vanaf 3 jaar hihi

x Floss

mijn dochter is 19 maanden en speelt al een half jaar met een poppenwagen

Lucas is enig kind, dus hij was niet aan het spelen met het speelgoed van zijn broer-zus.

Hij heeft het volgende gekregen met zijn 2e verjaardag:

• driewieler van Puky
  • duplo
  • kliederschort en verf

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker