Kadootje voor een meisje van 6

Moeders, ik heb hulp nodig. Binnenkort is de dochter van vrienden van ons jarig en wordt 6 jaar. Een hele leeftijd natuurlijk en daar hoort een leuk kadootje bij.

Wat is een leuk kadootje voor deze kleine meid? Voor ongeveer 20 euro moet er vast wel iets leuks te vinden zijn!

Ze houdt van puzzels, maar heeft al veel puzzels en boekjes. Speelgoed heeft ze ook wel. Ze vindt tellen erg leuk. Roze is haar lievelings kleur.

Onze Evianne word over 6 dagen 6 jaar en dit zijn de dingen die ze nu leuk vind

• deurbel voor dr kamer, heb je hele leuke in de speelgoedwinkel
  • Hoepel
  • parfum , speciale kinderparfum, toevallig ook net gezien bij zeeman
  • knikkers
  • kwartet
  • bij de action hadden ze onlangs bloempotjes die je zelf kon schilden ( incl verf zand en zaadjes )
  • tentje

Kun je hier al iets mee of moet ik nog even door gaan ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Die Petshop beestjes zijn helemaal in en anders alles van princessen en disney.
Of nep sieraden en nep make up

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

barbie,littl pony,kinder make up,kinderparfum,knutsel spullen
vriendenboekje,knikkers (momenteel helemaal hot op school)
pets shop

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Het is en blijft toch moeilijk voor zo’n meid iets te verzinnen. Zes is te oud voor knuffels en ander speelgoed, maar te jong voor schrijf dingen of iets dergelijks!

Een vriendenboekje vind ik wel wat, ze zijn net verhuisd en ze zit op een nieuwe school daar kunnen de nieuwe vriendjes/vriendinnetjes iets in kunnen schrijven (of hun mama voor hun) en een deurbel lijkt mij helemaal kicken maar denk niet dat de ouders dat ons in dank zouden afnemen… Kinderparfum lijkt mij ook wel wat, ze tuttelt al heel wat af.

Mochten jullie toch nog iets leuks te binnen schieten, schroom niet om dit met mij te delen! Ideeën zijn nog steeds welkom!

een deurbel heeft charissa ook, ze klinken niet hard hoor

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Deurbel is hier echt een mega hit hoor !!! Nagellak doet het ook goed en oorbelletjes.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!