Kadootje gekregen van

mijn hubbie
Komt ie vanmiddag thuis met een laptop
Gaaf joh ik zit nu gewoon op de bank te internetten ben er dus ook erg blij mee

Groetjes Nathalie & Co

Wat een schat! Lekker genieten van je laptopje!

Wel toevallig, ik krijg elk moment ook een laptop van mijn mannetje. Mijn laptop is aan het overlijden en we zouden een nieuwe voor mij bestellen, maar aangezien hij in de ICT zit, heb ik hem gezegd dat hij voor hem maar een nieuwe moest bestellen en dat ik dan zijn “oude” (half jaar oud) in gebruik neem.

Hij is op het moment druk met alles herinstalleren dus binnenkort ben ik ook weer helemaal happy met mijn nieuwe machientje!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 Aug 2006 22:37:33

Ja ik heb dus ook géén nieuwe hoor, dat vind ik echt niet nodig, tis maar dat ik ook lekker op de bank effe kan internetten, en dat ik niet als ik achter depc wil gebonden zit aan het kantoor, en hubbie dus in de huiskamer zit, zo ongezellig

Groetjes Nathalie & Co

wat worden we toch verwent door die mannen hihihihiih ik heb ook een nieuwe compie ,met een mooie platbeeldscherm .en heb nu een pentium 4 ,had een 2tje .dus alles gaat nu veel sneller ,hoeft niet lang meer te wachten .nou meiden veel plezier met jullie kado

groetjes marielle mama van
10-10-01

Wow, leuk kado joh!
Wij hebben de pc expres al in de huiskamer staan

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wauw, gaaf joh. Wij hebben gewoon nog een lekkere pc kast staan in de woonkamer. maar Asje wil ook een labtopje. Ahummmm eerst Daan maar weer eens op de been en aan het werk en dan komt ie er vast wel. Wel lekker hoor, lekker voor de buis ikke bennen whahahahaha, heel veel plezier!

Tja pc in de huiskamer hadden we in ons vorige huis ook, maar de boekhouding word daar ook gedaan, en ik wil die paierbende niet meer in m’n huiskamer, dus vandaar dat we nu het kantoor hebben…
Ennee deze latop neemt veel minder ruimte in beslag dan een heel buro of kast

Toppie hoor!

Groetjes Nathalie & Co

Wat lux joh!
kun je lekker op de bank zitten pantoffeltjes aan wat te knagen.
en dan lekker ikkebennen

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

wowwwwwwwwwwwww gaaf,ikke hoop ook nog steeds stiekum dat hij er mee aan komt

maar we hebben de pc beneden staan dus zo alleen zit hij niet echt,en als de deurtjes dicht zijn weet niemand dat de pc ook beneden staat

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ahahahaha nou hier staat de pc voor tanja en mijn beneden op de buro en martin heeft zijn kantoor boven .anders heb ik me hee huis kamer vol ihihihihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

Owwwwwwwwwww zo’n kadootje heb ik in januari gekregen, een nieuwe Dell inclusief 4 jaar all in garantie… hahahhahaha wat een luxe he!!! Heerlijk hoor, geniet er maar van, ik heb heel veel plezier van mn laptop!

Liefs, Els