Kadootje gehad van me hussie

ik heb een nieuwe vaatwasser gehad,morgen gaat hans hem halen en gelijk in zetten

de andere was dus niet meer schoon nu en zijn programmas maakt hij niet af,dus echt na 9 jaar aan vervanging toe…

hij heeft deze voor me uit gezocht,dus ik hoop vanaf morgen avond weer schone vaat te hebben…

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wauwie!
Gaaf man, ziet er in ieder geval niet verkeerd uit

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Goh, jouw hussie geeft beste kado’s
Werd ie er nu al mee aan met afdrogen?

Nee, hoor grapje. Ziet er echt mooi uit!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

zoooooo dat zijn nogges kadoo’s!!

Mooi ding hoor!

Groetjes Nathalie & Co

Zo mooi hoor die vaatwasser. Veel plezier ermee!

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Snik, en wij alles maar met de hand afwassen
hihi mooi dingetjuh hoor

Hahahahah!! Wat een mooi kadooooo!!! Nou hier zou dat juist een kado VOOR paul zijn, die wast sinds we bij elkaar zijn altijd af, hahahahah was een van de voorwaardes voor een relatie hahahahahhahahahahahaha!!!

Liefs, Els

Lux hoor!
Ik heb er ook 1 maar die werkt niet op stroom hihihi (manlief)

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hmmm zo man heb ik niet daarom maar een huissloof zoals hij ze noemt

Dylan & Kaitlyn

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gisteren middag ff samen gehaald en gelijk in gebouwd hij pas precies,waren we wel ff bang voor dat het moeilijk werd omdat me keuken toen de tijd door 2 mensen is ingebouwd die achteraf geen keukenboeren waren

maar hij staat en heb de 1e vaat al weer schoon en jaaaaaaaaaaa droog in de kast staan,heb gewoon zin om alle servies te gaan doen nu hhiihihih

tis wel ff wennen hoor van een witte deur,zat er de laatste maand wel niet meer om heen naar een rvs deur,word weer poetsen maar goed je meot wat te doen hebben he op een dag

Dylan & Kaitlyn

Oeh nou dat wordt inderdaad poetsen.
Wij hebben ook een rvs-vaatwasser en Cas heeft nogal de neiging om dat ding telkens af te likken en dan met zijn handen erover te wrijven!!! Echt leuk, maar niet heus.

Maar jij in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe vaatwasser, veel wasplezier!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)