Aaaaaah hebben jullie het ook gehad na de bevalling… dat haarverlies? ik word er gek van en ben bang dat ik niks meer overhoud en ik heb al geen volle bos van mezelf. Ze zeggen dat je tijdens je zwangerschap extra haar krijgt en dat die nu uitvallen. nou als ik al deze haren die ik nu kwijt raak extra zou hebben gekregen tijdens mijn zwangerschap dan zou ik vast en zeker eruit hebben gezien als een harig monster want ik verlies er zooooooveeeel nu. schrikbarend gewoon.
Mijn vriend zegt dat hij hefet gelezen dat je naar de kapper moet. en ik denk hoe kan dat nou helpen ze knippen er wat af dan houd de haaruitval toch niet op…
Straks heeft Indy een kale mama…
Kaal
Hier vind je mijn topic van afgelopen 1 juni
Bij mij valt het nu ook nog steeds uit, zucht…
Nou ja, ik zou zeggen, lees de reakties
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=6758
Het gaat weer over in ieder geval
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hoi indy2006
ja ik heb het ook haar uitval naar mijn bevalling en ik heb het nu nog steeds niet normaal ik weet hoe je je eigen voelt want zo denk ik ook.
ik ben al 2 keer naar de kapper geweest en ik heb nu nog haar uitval maar ze zeggen dat het normaal is dat je 100.000 haren verliest op een dag al denk ik soms ik verlies er wel meer hihi
Ik heb er ook enorm veel last van maar ik ben 1 van de weinige die er juist heel blij mee is. Ik heb er namelijk mijn hele leven al last van dat ik zo veel haar heb.
Nu heb ik eindelijk een dunnere bos en heb ik veel meer mogelijkheden qua kapsel.
En Indy, het komt vast wel goed aan al die verhalen te lezen.
Er is nog nooit een vrouw ( blijvend ) kaal geworden door het krijgen van een kindje