Hahahah nou had weer eens wat net tijdens mijn pauze! J had van sinterklaas een K3 DVD gehad, dus ik opgezet na het eten! Ze heeft staan stuiteren tot ik weg moest. Vond het absoluut geweldig! hihihih
K3 gekte!
Ook Eva is fan! Van alles wat van Studio 100 (bedenkers van K3) is! Ze zingt en danst volop mee: handjes draaien, aha- aha-aha-aha! leuk toch! Maar ook Lady Gaga doet het goed hier! laatst keken we samen een clip, maar Lady was daarin alleen gehuld in een paar rode linten…Nou ja! Ze snapt dat toch niet en zal vast niet denken dat dat mode is!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier nog een K3 fan. Ze probeerd de dansjes ook al wat na te doen. Zo schattig als die kleine heupjes ziet draaien en bewegen. Om er verliefd op te worden
Ja hoor, hier twee K3’tjes. Mamma sé en Bij De Politie is een grote hit. Wie er een leukste kan dansen.
Anna zingt ook mee, maar heeft op mamma sé een eigen versie gemaakt:
Mamma sé, mama sa, mama saka mumba
doe je mee allemaal in de kerk allemaal…
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
hahhahaa ! lekker stuiteren…
wij hadden vorige week 2 cd’s besteld, van KIDZ DJ
jaren 80 liedjes en disconummers…maar dan met kindertekst… papa en mama stonden het fanatieks te stuiteren hahahahhaa
Ja vond het erg leuk om te zien. J vind TV over het algemeen niets, 5 minuten en dan is ze er klaar mee! Maar hier bleef ze een hele tijd naar kijken! Echt heel leuk! Tja hier is dat nummer met Afrika erin zo’n succes! Ik denk wel dat dit een niet recente DVD is hoor volgends mij zit er niets van bij de politie bij!!! hihihih Maar goed, dansen en springen dan maar voor mama!
Op internet staan ook veel liedjes van K3. Ook de nieuwe. Bij De Politie is hier echt helemaal favo!
Mamma van:
@tash78, je banner is te groot, daardoor trekt het topic helemaal uit zijn verband.
Wel grappig trouwens dat zowel jongens als meisjes K3 helemaal top vinden! Dat wordt later wel anders… Het grote nadeel van de liedjes is, dat ze de HELE dag in je hoofd blijven zitten… Die krijg je er met geen mogelijkheid meer uit!
Mamma van:
Hihi zo te lezen is K3 dus ook voor jongens. Ik heb geen DVD’s van K3, dus heb Tim nog nooit laten luisteren. Leuk in ieder geval dat J er zo gek van is.
Groetjes,
Sandra
Sandra, je kan de liedjes ook gewoon op bv. You Tube opzoeken hè. Zo doen we dat altijd met Erik, dvd’s van K3 hebben wij ook niet.
Groetjes,
M
Ja maar ik verbaas me er dus echt over, we hebben hiervoor nooit K3 gezien of iets wat er op lijkt, maar ze vond het meteen helemaal super!
Ha ha ha volgens mij heb ik het enigste kind dat niet wild wordt van K3. ze zag het laatst op tv, keek twee tellen en vroeg mamma anders?? Met andere woorden zappen mam hier is niks aan
Groetjes,
Michèle