'K had beter moeten weten

Niet zo goeie morrege…!

Ik dacht vanochtend lekker effe verse broodjes bakken met de kids voor 't ontbijt - doen we bijna ieder weekend gezelli met z’n allen. Goed, deeg maken, oven voorverwarmen, bolletjes maken…wat ruik ik nou toch??? Ruk de oven open en op dat moment zegt Ethan ‘Oh ja mama, da’s mijn nieuwe garage!’…ipv lekker verse broodjes had ik heerlijk gesmolten autootjes in mijn oven…AAAAAAARGH! Ik zweer 't je, dat joch vindt nog steeds nieuwe plaatsen voor zijn geliefde autootjes…Dat moet’ie dan vanmorgen gedaan hebben toen ik snel ff ging douchen - 10 minuten alleen, moet toch kunnen he!!! Niet dus…

Nou, hij huilen om zijn autos, Izzy huilen over het gebrek aan broodjes, mama gewoon huilen…Brandon zit alweer voor een week in Tokyo en dan vanaf morgen nog een week in Hong Kong en moeders heeft het nu wel weer gehad! Gelukkig dadelijk alletwee zwemles dus dan kan ik weer ff lekker uitblazen voor een uurtje met een kopje koffie…We houden de moed erin!

Wie zei dat huisvrouw en mama zijn een ‘saai, lui bestaan’ is? HAHAHA!

Groetjes en een heel fijn weekend voor iedereen!
Yvonne, ‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

oooooooooooooooh ooooooooooooh wat erg

succes !!

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

quote:
Wie zei dat huisvrouw en mama zijn een 'saai, lui bestaan' is? HAHAHA!

Hahaha dat heb je mij vast niet horen zeggen, het is alles behalve lui

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Wie zei dat huisvrouw en mama zijn een 'saai, lui bestaan' is? HAHAHA!

Dat heb je in mijn forum gelezen denk ik. Het is niet wat ik vind, maar ik verwacht dat sommige mensen het denken wanneer je gaat stoppen met werken, voor een luier leventje kiezen. Zij weten niet wat het hebben van een kind is.

Heb je het weer een beetje relaxt???

Groetjes Wiets

Hoi Wiets,

Meid, ik zette dat er alleen maar neer omdat zoveel mensen dat zeggen/denken! Uit jouw topic was heel goed op te maken dat jij er zo niet over denkt hoor!!!

Anywho, de kids hebben gezwommen, mama heeft weer even op adem kunnen komen na de -ahum- interessante morgen en ja hoor, ik ben weer een beetje relaxter! Heb de oven al zo’n beetje schoon - lage temperatuur, stteds weer wat meer afkrabben. Alleen die geur blijft hangen. Iemand daar misschien een tipje voor?

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Odikeeeeee!! Het voelde trouwens ook niet als een aanval. Ik dacht dat je je echt afvroeg wiet dat in de forum had staan.

Euh… volgens mij was het iets van een citroen, ik weet het niet meer precies, heb ik een keer gezien in: hoe schoon is jouw huis. Maar wat je met die citroen moet doen, weet ik niet meer. Misschien de oven zelfs even aanzetten???

Groetjes Wiets