Justin voor het eerst naar het cb is geweest

Jaja vandaag gingen we voor het eerst met ons kliene ventje naar het cb
Hij Was heel goe daangekomen
Bij de geboorte woog hij 3764 en nu 5340
Wij hebben een klein hongerig mannetje in huis hoor
Hij zit nog op 7 voedingen van 135 ml en een nachtvoeding erbij dus dat is 8
Dus om de drie uur
We hebben dit ook verteld en de wijkverpleegkundige zei dat we maar eens 150 water en 5 schepjes voeding moeten proberen dus dat is ongeveer 165 ml voeding
Oja vergeten te vertellen hij heeft al voeding voor hongerige baby`s
We hopen dat hij nu dus om de 4 uur gaat komen voor zijn voeding en om de nachtvoeding maak ik me niet zo druk
Robin kwam 2 keer per nacht en dat doet Justin gelukkig niet
Hij heeft ook spruuw dus moergen even de huisarts bellen
EN hij heeft nog steeds last van ontstokken oogjes dus daar moet hij een zalfje voor hebben
Voor de rest gaat het heel goed met hem
En met mij ook wel
Heb nog wel wat last van mijn bekken maar het is goed te doen
Volgende maand krijgt Justin zijn eerste prik

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Fijn dat het zo goed gaat Heleen!
En inderdaad, die weet wel wat aankomen is zeg, wow!
Kan je inmiddels eigenlijk al weer een stukje lopen? Omdat je zegt dat je nog wel wat last van je bekken hebt…
Ik heb het namelijk ook nog (meer dan ik gehoopt had ) en ik baal stiekum best wel dat ik nu NOG niet even met Kaya en Stephan naar de Albert Heijn kan wandelen (10 minuutjes heen en 10 terug)
Nou ja, geduld…

Succes met de spruw en zijn oogjes!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat.
Ik hoop dat je een beetje leuk cb heb, en niet zo ongezellig hok als wat wij hier hebben, iedereen klaagt er over in het dorp.

En dat je last van je bekken heb, daar kan ik niet overmeepraten maar het lijkt me niet prettig.

Doe lekker rustig aan en alles komt wel weer op zijn pootjes terecht.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

jeetje wat vervelend van je bekken, jij ook trouwens bieb.

Wat heb ik dan een geluk gehad drie uur na de bevalling liep ik weer vrolijk naar buiten en heb nergens last van gehad.
Het enigen wat ik er van overheb gehouden is dat ik ingescheurd was en ze het verkeerd gehecht hadden.

Wel lekker dat je kleine mannetje zo is aangekomen. fijn dat hij het zo goed doet.

veel liefs mignon

@mignon.

Oeh…dat lijkt me ook geen pretje,
dat ze het toen verkeerd gehecht hadden.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

hey wat fijn at het zo goed met hem gaat!! heerlijk toch als ze zo goed bij komen!! heel veel succes met zijn oogjes en de spruw!

liefs jessica, &

Zo die Justin is goed aangekomen.
Goed hoor mannetje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jaja hij heeft nu meer voeding en denk je dat hij om de 4 uurt komt
NEE hij komt om de drie en een half uur
Ik probeer het wel te rekken hoor tot 4 uur

quote:
Kan je inmiddels eigenlijk al weer een stukje lopen? Omdat je zegt dat je nog wel wat last van je bekken hebt...
Bieb ik kan al een aardig stuk lopen hoor kan zelfs winkelen Maar er zijn soms van die dagen dat het niet gaat Ik weet ook dat mijn bi niet over mee gaat Dit heeft de huisarts me verteld Maar goed ik denk maar zo ik heb twee gezonden kindjes op de wereld mogen brengen en ben daar heel gelukkig mee Oja Bieb draag jij de bekkenband nog??? Want dat zou nog wel mogen hoor als je gaat winkelen ofzo Heb je iets meer steun in je bekken Succes meid komt allemaal wel goed hahah dat heb ik de afgelopen maanden heeeeel veel geroepen Oja mijn ventjes zijn allebei zoooooo verkouden Robin heeft zelfs koorts en Justin gelukkig nog niet

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Jeeeeeeee goed zeg ! Dat gaat allemaal toppie hahaha behalve dan dat hij nog niet na om de 4 uur wil dan. Voor de oogjes gebruik ik altijd oculoheel druppeltjes en die werken super. Kun je zo bij de drogist krijgen.

heeee dat gaat super met je ventje heerlijk,hoop dat het gaat lukken om de 4 uur

Bianca,Dylan & Kaitlyn