Justin is soms zo boos

Ow ow ow Wat kan dat kleine ventje boos zijn zeg
Hij is zo opzoek naar zijn duimpje en als dat niet wil lukken dan zet hij het op een gillen
Soms moet ik er wel om lachen hoor
Ik help hem ook wel door zijn duimpje bij zijn mond te houden maar daar heeft hij dan net geen geduld voor
Temperament vol mannetjenet zijn broer haha en zal het eerlijk zeggen ze hebben het niet van een vreemde hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hahaha, ik vind het altijd wel grappig hoor!
Zo’n klein driftig prulletje

Heel toevallig heb ik vandaag 2 foto’s van Kaya gemaakt die nijdig was omdat ze haar speen kwijt was.
Je weet wel, zo’n voor en na foto

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hahah ja het is wat he
Heb ze op haar site gezien
Justin wilt geen speen ja heel soms maar hij geeft er niets om
Hij wilt zijn duimpje hahaha

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hihi heeft Cas ook gehad op die leeftijd.
Nu duimt hij niet meer hij wilde toch liever zijn speentje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hihhiih vind het altijd wel wat hebben die kleintjes die zo boos kunnen zijn hoe jong ze ook al zijn ze weten presies wat ze dan willen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Owww haha herkenbaar, Demi probeerde ook te duimen, uiteindelijk heeft ze het opgegeven en wilde niks meer, geen duim en geen speentje haha!

Groetjes Nathalie & Co

Ruben kan ook zo verschikkelijk driftig zijn als iets niet wil lukken en dan gaat hij pakt hij altijd een doekje en die gaat dan met de duim in de mond, en dan met zo’n koppy van zie je niet dat ik boos ben hahahahah…echt zo’n mooi gezicht.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.