Justin heeft fruithapje op

Afgelopen vrijdag 20-1-2006 heb ik mijn kleine vent voor het eerst fruithapje gegeven
Had appeltjes helemaal tot moes gekookt
OOOO wat vond hij dat lekker

Vandaag ga ik groenten proberen
Hij heeft geen last van krampen gehad van het fruithapje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hihihiihihihi leuk he… Jessin mag inmiddels ook al vanalles, hij vind het allemaal heerlijk tot nu toe. Ben zo blij dat ie nu soepstengeltjes kan eten nu ie met zijn tandjes bezig is.
Geniet er maar lekker van Justin er komt nog veeeeeeeeeeel meer.

Mogen ze dat tegenwoordig dan met 3 maanden al?
Wel een leuke foto zeg!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

En zo krijg je de leukste foto’s
eet smakelijk justin.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Eet smakelijk Justin!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

En Heleen, heeft Justin inmiddels al zijn eerste groentehapje gehad ?
Wat heb je gegeven en hoe vond hij het ?

Groetjes van Miranda ( mamma van Joyce )

quote:
Mogen ze dat tegenwoordig dan met 3 maanden al?
OP het cb zullen ze niet blij zijn met me Bieb want ze mogen van hun nu nog geen fruit Maare ikke ben een eigenwijze moeder weetje En ik dacht ik probeer het lekker gewoon Vroeger kregen ze ook met drie maanden fruit en groenten En als ik had gemerk dat hij er last van krijgt stop ik ermee hoor Starks om 4 uur krijgt hij sperzieboontjes ben benieuwt dus en natuurlijk probeer ik een foto te maken en dan zien jullie hem snel Moet zeggen hij is zo tevrede als hij lekker zijn fruitje aan het happen is Oja ik kook wel al het fruit hoor en dat deed ik bij robin niet Kreeg dit als tip van iemand haar zoontje had last van voedselallergie en zij moest al het fruit eerst koken en daar had hij geen last van

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heerlijk altijd die foto;'s van de eerste keer groente of fruit

groetjes Kim, mama van

en

leuke foto’s en vond hij de boontje ook lekker

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oh leuke foto

Oeps 3 mnd, ik wachtte netjes tot ruim 6 mnd, ze hebben het nog niet echt nodig maargoed als het goed gaat…

Groetjes Nathalie & Co

wat een leuke foto!! zeg!! hij is lekker aan het smullen!!
mmmmmmm…liefs Janneke en Hannah

aaaach justin, was het zo lekker mannetje.
wat een heerlijk smoeltje he?
leuke foto`s heleen

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Hoi Heleen,

Leuk he zo’n eerst fruithapje, al die nieuwe smaken. Fleur kreeg een dag later dan Justin haar eerste fruithapje, ik geef Fleur nog volledige borstvoeding maar we geven haar nu elke dag ongeveer drie lepels vastvoedsel.

Groetjes Silvia en Fleurtje

S.kouwenhoven