Justin bijna weer in het ziekenhuis

Justin is al een paar dagen aan het hoesten
Maar gisteren was het heel erg en hij was heel benauwd de ventoline werkte ook niet
Ed ging hem even lekker in bad doen en daarna om 19.30 zijn laatse flesje
Mij spuugde alles er weer uit en toen ging er bij mij weer een bel rinkelen en ik dacht aan februarie toen hij ook opgenomen werd in het ziekenhuis
Heb de huisartsenpost gebeld en ja we konden komen
Mijn prulleke heeft weer een luchtweginfectie en oorontsteking
De dokter vroeg of we wilde dat hij naar het ziekenhuis moest of omdat we de ervaring hadden van februarie Justin mee naar huis wilde nemen
Het laatse hebben we dus gedaan
We met de afspraak wanneer het niet gaat we meteen door gaan naar het ziekenhuis
Dus daar stonden Ed en Justin en ik om 21.15 weer buiten met een antibiotikum kuur voor 7 dagen en een flesje pretnison
Ik voel me zo kl#te he vind het zo verschrikkelijk zielig en natuurlijk hoop ik dat mijn prulleke weer de kracht heeft om het zelf te boven te komen
En anders zien jullie vanzelf een berichtje Justin ligt in het ziekenhuis maar dat is gelukkig nu niet zo
Ik probeer jullie op de hoogte te houden

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Gos het is ook wel wat zeg, arm kereltje.
Hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt, zonder een bezoekje aan het ziekenhuis,
beterschap.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik weet wat je voelt ik heb met Fleur hetzelfde meegemaakt.Zij is toen wel een paar opgenomen geweest.Dus heel veel sterkte met je mannetje hij is nog zo klein zeg.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

he bah het zit jullie kleine man niet mee he heel veel sterkte .en duim voor jullie dat hij opknapt

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ow bah, ik hoop echt dat die kuur en de prednison voldoende is en hij niet opnieuw weer opgenomen moet worden.
Beterschap!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wat beroerd voor jullie. Alle beterschap met de kleine man!

Groetekes, Sje