Gewijzigd door - mini-boy op 14 Mar 2011 20:25:49
Jurian zijn kamer
Oh wat ligt hij daar lief in zijn bedje en wat een mooie woorden boven zijn hoofd.
Groetjes,
Michèle
Gaaf, dat kamertje! Die woorden boven z’n bed, top. En die muursticker, al even leuk. Mooi man!
Groetjes,
M
Leuke kamer! Die weg boven zijn bed ziet er onwijs gaaf uit!
Ook die babayfoto op het kastje is een leuk idee…
aah wat gaaf die woorden zo boven zijn bed! aah en ik zie nu dat hij er ook in ligt haha viel me nog niet op.
by the way ik ben helemaal weg van dat dekbedovertrek! i love winnie the pooh. Rico ook trouwens!
dat kastje op de 2e foto vind ik trouwens onwijs sjiek! mooi hoor!
Heel mooi geworden!!! En onwijs leuk idd die snelweg en die woorden! Wat lijkt ie klein als ie zo in bed ligt hihi! Dat Expedit kastje hebben wij trouwens in de woonkamer met 4 zwarte bakken (kan lekker veel rommel in hihi) en Lisa krijgt een witte met rose bakken erin als ze een andere kamer krijgt
Ja Jurian is ook helemaal trots en iedereen die komt moet eerst even mee naar boven om zijn kamertje te bekijken …
Eigenlijk stelt het niet veel voor maar we wilde het wat meer peuter maken. Een weg met auto’s doet het natuurlijk wel goed voor een jongen!
De foto op het kastje is Jurian als baby… (6maanden). Ja vind hem ook echt wel op Levi lijken op foto’s maar in werkelijkheid is het toch een verschil. Jurian is meer lief/zachtaardig en Levi is sneller driftig… … Maar samen spelen etc gaat gelukkig erg goed!
Dekbedje bij de Aldi gekocht (inge) … hij vind het super dat dekbed… naast deze heb ik 2 neutrale bij Hema gekocht (gestreept) vind hij best maar deze heeft wel zijn voorkeur.
Op dinsdag zoals nu … ligt er altijd heel de middag een logé (oppasmeisje) bij hem op de kamer … zelfs dat gaat goed (KLOP KLOP KLOP) …
@ mini boy maar das toch logisch dat hij deze mooier vind das pooh beer
Groetjes,
Michèle
Ja ik slaap toch ook liever onder pooh beer dan onder gevangenis streepjes Hihi
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie