Hoi Mini-boy,
Wat ontzettend vervelend dat Jurian ziek is. Ken het gevoel wat je hebt, want Tim is sinds afgelopen donderdag ook ziek. En ik wil je niet ongerust maken, maar van tandjes kunnen ze volgens mij alleen wat verhoging hebben. En niet zoveel koorts als Jurian nu heeft.
Tim begon donderdagochtend na driekwart van zijn fruithap alles eruit te gooien. En dat terwijl hij er niet ziek uitzag ofzo. Tijdens het schoonmaken begon hij te gloeien en toen bleek hij 39 koorts te hebben. Alles wat ik heb gaf kwam er uit, echt sneu want hij at het wel. Maar paar uur later kwam het er weer uit. S’avonds vonden we hem om 10 uur in zijn bed, hij lag te slapen met overal overgeefsel. Ik zal je de details besparen
Maar goed verder was hij wel de hele dag vrolijk en actief. Vrijdagochtend dus gewoon pap gegeven en de rest van de ochtend maar even niets om het aan te kijken. Maar dat kwam er dus om 12 uur uit, dus toch maar de dokter gebeld, want ik wist niet meer wat ik hem het beste kon geven. En hij had al de hele ochtend geen plasluier gehad. De assistente wilde dat ik die middag langskwam. Want ze zei met zulke kleine nemen we geen risico.
Wij naar de dokter en toen had hij 40 koorts. Maar nog steeds niet vervelend ofzo. Daar was de huisarts heel verbaasd over. Maar nu blijkt hij een middenoorontsteking te hebben. Dus zit hij weer aan de anti biotica. Verder kreeg ik ORS voor een goede vochtbalans en zetpillen tegen het overgeven. Hij heeft het weekend slecht gegeten en af en toe nog overgegeven. Terwijl hij altijd echt een goede eter is. Hij heeft nog nooit zijn flessen laten staan en nu dus af en toe wel. Gelukkig ging het gisteren weer heel stuk beter. Hij heeft alles weer normaal gegeten en niet meer overgegeven. Hij is alleen nog aan de diaree. Vind het zo sneu gezicht als ze helemaal onder zitten van het overgeven.
Heel veel sterkte en beterschap voor Jurian.
Enne als je het niet vertrouwd, gewoon weer de huisarts bellen.
Groetjes,
Sandra