Jullie nog tips waar ik op moet letten?
Zal ik gelijk een grotere kopen zodat hij er langer plezier van heeft? Of wat hebben jullie gedaan (als je een tractor heb?)…
Ze zijn soms wel onwijs duur
Jullie nog tips waar ik op moet letten?
Zal ik gelijk een grotere kopen zodat hij er langer plezier van heeft? Of wat hebben jullie gedaan (als je een tractor heb?)…
Ze zijn soms wel onwijs duur
Ik kan je dit weekend wel even een foto van Tim zijn tractor mailen. Hij heeft er een met een bakje erachter. Hij heeft hem voor zijn 2e verjaardag gekregen van mijn schoonouders. Toen kon hij er zelf nog niet op trappen. Nu alweer een tijdje, maar hij vind hem helemaal leuk en speelt er veel mee.
Groetjes,
Sandra
Erik heeft deze:
Groot genoeg voor hem; hij kon er in het begin niet op trappen, want dat is nog best zwaar. Met een grotere tractor was dat misschien nog wel lastiger geweest. Inmiddels rijdt 'ie er prima mee weg. We hebben hem bij de bouwmarkt gekocht toen er een actie was; was toen 39,95 volgens mij. Dus houd de reclamefolders ook gewoon goed in de gaten.
Groetjes,
M
Seth heeft een tractor staan bij opa en oma. Die hadden ze van mensen op de camping gekregen, omdat hun kleinkinderen er niet meer mee speelde, maar Seth het wel erg leuk vond.
Hij kan er nu net op trappen.
Ik denk dat je wel op moet letten dat hij niet TE klein is, maar het lijkt me wel leuk voor hem als hij er gelijk op kan.
Liefs, Anne
Mijn ouders hebben een grote tractor … en daar kan jurian net op. Dus denk zeker wel dat hij niet te klein moet zijn wil je er wat langer plezier van hebben? … Verder nog speciale merken oid zoals John Deere?
Stoer die Erik op zijn tractor maar … hij lijkt wel wat klein of is dat gezichtsbedrog?
@Mini Boy
Ik zou voor een iets grotere gaan. Wij hebben er eentje waarvan wij het zadel kunnen verzetten. Dat is ideaal! Hij staat nu op bijna de voorste stand maar kan nog een stuk of vijf cm naar achteren. Dus voorlopig rijdt hij er nog rondjes mee
De onze komt van MP af en kostte twee tientjes met aanhangwagen en alles nog helemaal heel. Alleen was ie een beetje verkleurd maar hier staat ie toch ook buiten dus geen probleem mee. Nieuwprijs van deze tractor lag rond de 150 euro.
Kijk, dit is een goede en zadel is verstelbaar.
http://www.vaneebuitenspeelgoed.nl/Aanbiedingen_505/1994/Farmtrac+Steyr%2C+geen+verzendkosten!.html
Hoi,
Bob heeft er eentje met rubberen wielen van John Deere. Is wel een duurdere uitgave.
Hij had eerst een kleinere met plastic wielen en we werden gek van het denderen over de klinkers.
Met deze hoor je niks, zit ook versnellingen op en een voorvork.
Je moet even googlen en de webwinkels in de gaten houden, want er zit behoorlijk prijsverschil in.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
@mini-boy; je hebt ze zeker groter, dat klopt. Maar voor Erik is deze prima hoor. Hij is natuurlijk ook een grote knul, dus daardoor lijkt die tractor misschien extra klein
Groetjes,
M
Leuk kado zo’n tractor!
Wij gaan er waarschijnlijk ook een kopen voor Luka’s verjaardag, hij is helemaal gek van tractoren!
Kortom: ik lees mee voor tips!
Maar die link die Freubeltje erop heeft gezet is wel errug leuk!
Wij hebben ook een grote (ford new holland) voor Aaron met aanhanger en een giertank erbij gekocht.
In het begin lukte het hem niet zelf en hadden we een touw door het stuur heen om hem te trekken.
Nu kan ie het zelf,
Hij staat op het voorste gaatje en als mijn neefje van bijna 10 jaar komt dan zet hij hem in het laatste gaatje en rjidt hij er ook nog op.
Dat ding wodrt iedere dag gebruikt…koste 99.95 maar enorm veel plezier al van gehad!
Gr, Danielle
Hier een foto van Tim op zijn tractor. Tractor zie je helaas niet helemaal, maar om een beetje een idee te geven. Er zit zoals ik al zei ook een bakje achter, maar die zie je hier niet. Dat bakje vind hij helemaal geweldig. Gooit hij echt van alles in om te vervoeren.
Groetjes,
Sandra
Nou de tractors in de buurt waren niet veel hoor… (via mp) maar vorige week eentje gevonden en gelijk leuk contact met die mensen (wonen bij jou bakmama) …
Dus gisteravond even erheen gesnort en een john deere tractor groot met kiepkar erachter + 2 stuurtjes (1 met toeter erop) gekocht voor 75,00 … nieuw bne ik ruim het dubbelen + restje kwijt …
Wil nu (ja ze wil best veel die mini-boy) graag nog nieuwe bestickering erop doen… van de john deere x trace… maar kan deze niet vinden… Iemand een idee/tip?
Ik werk bij een groothandel die traptraktors verkoopt. Wij krijgen wel eens klachten dat nav het transport het stickervel stuk is gegaan. Van de leverancier krijgt de klant dan een nieuw vel opgestuurd. De leverancier is Rollytoys en ik had al even gekeken voor een lmb dealer bij jouw in de buurt (ik heb wel eens voorbij zien komen hier waar je ongeveer woont). En er zitten er wel wat. Ik kan alleen niet zo gauw zien of ze het speelgoed verkopen. Maar de stickervellen zijn dus wel los verkrijgbaar.
Groetjes Natasja
Ik had gisteravond al gemaild naar rollytoys omdat hij daar vandaan komt… maar nog niks terug gehoord…
Waar zitten ze hier in de buurt?
Ik hoop dat de link het doet… Je moet wel even alles kopieëren en plakken. Ik heb de link geënterd.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=lmb-dealers%20rond%20wijk%20en%20aalburg&gs_sm=e&gs_upl=
25611l32536l2l24l24l2l0l0l1l172l2101l11.11l22&bav=on.
2,or.r_gc.r_pw.&biw=1920&bih=854&wrapid=tlif130998234027131&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Groetjes Natasja
Gewijzigd door - kringeldingetje op 06 Jul 2011 22:04:45